پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
استاندار زنجان عملکرد کارگروه اشتغال در استان زنجان را ضعیف خواند و گفت: همه دستگاهها و نهادها باید به تحقق پیام‌های مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال شتاب بخشند.
شعارسال: اسدالله درویش‌امیری امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار داشت: با توجه به عملکرد سایر استان‌ها، زنجان نسبت به اجرای طرح تکاپو دو سال عقب مانده است.

وی با اشاره به اینکه تغییرات شکل گرفته در حوزه اشتغال حاکی از عملکرد ضعیف برای توسعه این بخش است، ابراز کرد: رسته شیلات و آبزیان، گلخانه‌های مدرن، صنایع دستی و گردشگری از بخش‌هایی است که زنجان می‌تواند درآنها حرفی برای گفتن داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه طرح تکاپو مورد حمایت بانک‌های جهانی است، به برطرف کردن نواقص گذشته و توسعه فرصت‌های شغلی برای اشتغال ایجاد پایدار تأکید کرد.

وی برگزاری جلسات کارگروه اشتغال در استان زنجان را کم‌فروغ خواند و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح تکاپو ۶ هزار شغل جدید در استان ایجاد شود.

درویش‌امیری با تأکید بر ارتقای آمادگی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال بیان کرد: باید پایه‌گذاری‌ها، سیاست‌ها و طرح‌های نمیه تمام سال ۹۵ با سرعت و شتاب بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر مدیر، دستگاه و شخصی که زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار دارد نباید ذره‌ای از پیام مقام معظم رهبری در حوزه تولید و ایجاد اشتغال کوتاهی کند چرا که در غیر این صورت یا پیام را به درستی دریافت نکرده و یا کم‌لطفی می‌کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیام‌های مقام معظم رهبری مشمول همه دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی، غیرحاکمیتی، دستگاه‌های نظامی و قضایی می‌شود، ابراز کرد: نباید در حوزه ایجاد اشتغال همه نگاه‌ها به سمت دولت باشد و همه به تناسب موقعیت در آن شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحرک در بخش‌های اقتصادی فقط نباید از زیرمجموعه دولت انتظار داشت بلکه باید برای مثال در طرح رونق تولید بانک‌های خصوصی هم به کمک دولت بیایند.

درویش‌امیری امنیت و آرامش اجتماعی را لازمه سرمایه‌گذاری خواند و گفت: تحقق این موضوع سبب می‌شود تا افراد با اطمیمنان خاطر سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری به عنوان یک بیماری بزرگ جامعه را دربرگرفته است، بیان کرد: همه باید با تولید چند برابری وارد میدان شوند تا نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه بیکاری برطرف شود.

استاندار زنجان حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات را از محورهای تعریف شده برای توسعه اشتغال عنوان کرد و افزود: همه باید برای تحقق برنامه‌ها تلاش کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی نسیم زنجان، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کدخبر: - ، www.nasimezanjan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین