پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان کرمان از ۳۲ در سال ۹۲ به ۳۷.۴ در سال گذشته رسیده است گفت: ۶ هزار شغل جدید کوچک و متوسط در سال گذشته در استان ایجاد شده است.

شعار سال: رضا اسماعیلی اظهار‌ داشت: اقتصاد مقاومتی محور و شاهراه اصلی برنامه ششم توسعه است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سال گذشته 9 پروژه در ستاد اقتصادمقاومتی استان داشته است گفت: تدوین اشتغال اتباع بیگانه در سال گذشته، تدوین الگوی کارآفرینی استان و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کار از جمله این پروژه‌ها است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ایمنی کشور در کرمان در سال گذشته تصریح کرد: برگزاری این المپیاد جهت بالا بردن بهره‌وری در محیط کار اهمیت ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به وجود 300 هزار نفر کارگر بیمه شده اجباری در استان کرمان خاطر‌نشان کرد: تمامی تولیدات استان در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی حاصل دسترنج همین کارگران است.

اسماعیلی با بیان اینکه بالا بردن بهره‌وری نیروی کار، نخستین گام در بحث تولید است گفت: بالا بردن بهره‌وری نیروی کار به ارایه محصولات بهتر، با کیفیت‌تر و مورد قبول مصرف کننده می‌انجامد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در بازارهای جهانی تصریح کرد: استان کرمان با صادرات پسته، خرما، مس، ذغالسنگ و سنگ آهن در سطح بین‌المللی تا‌کنون موفق بوده است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان در حوزه کارآفرینی نیز دست‌آوردهای خوبی داشته است خاطر‌نشان کرد: تولیدات استان در مناطق ویژه اقتصادی سیرجان، رفسنجان و بم نه تنها در استان که در سطح کشور نیز ارائه شده و این موفقیت هم از بعد کارآفرینی و هم از بعد بهره‌وری اقتصادی برای استان حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال در بخش دولتی بسیار کم و محدود است گفت: به همین دلیل اشتغال در بخش خصوصی، کارآفرینی مشاغل خانگی و مشاغل خرد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به ایجاد 6 هزار شغل کوچک و متوسط در سال گذشته در استان گفت: هزینه‌های پایین ایجاد اشتغال در بنگاه‌های کوچک و متوسط اهمیت کار در این حوزه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان کرمان از 32 در سال 92 به 37.4 در سال گذشته رسیده است گفت: این نرخ نشان از بالا رفتن میزان مشارکت مردم در اقتصاد است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375510: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
شعاره. شغل رو چه تعریف می کنید. ؟ نقش شما در راه اندازی جی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین