پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات آتی تاکید کرد: نقدهای اقتصادی وارد بر دولت و موضع‌گیری‌های غیرمنصفانه از سوی مخالفان و منتقدان فقط باعث ناامیدی مردم و کوچک شمردن دستاوردهای دولت در چهار سال گذشته می‌شود.

شعارسال: محمد شریعتمداری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای حزب تدبیر و توسعه با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته تدبیر و عقلانیت حاکم بر مناسبات دولت بوده است، گفت: قبل از آنکه دولت تدبیر و امید مسئولیت قوه مجریه را عهده‌دار شود، عقلانیت و تدبیر از اداره امور کشور رخت بربسته بود، به نحوی که بسیاری از مدیران دلسوز، کارآمد و با تجربه از مناصب اجرایی کشور به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شده بودند.

القای بی‌تفاوتی دولت نسبت به معیشت مردم یک دروغ بزرگ است

او با بیان اینکه القای بی‌تفاوتی دولت نسبت به معیشت مردم یک دروغ بزرگ است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در دوران مسئولیت خود تورم بالای ۴۵ درصد را به زیر ۱۰ درصد رسانده و در همه حوزه‌ها اعم از کارگری، کارمندی و بازنشستگان و مستمری‌بگیران، دولت به صورت چشم‌گیری افزایش حقوق اعمال کرده است.

رئیس ستاد انتخابات روحانی ادامه داد: به‌عنوان نمونه برخلاف آنچه در مورد بی‌تفاوتی درخصوص وضعیت فرهنگیان ادعا می‌شود، افزایش حقوق آنها قابل توجه بوده و مستمری‌بگیران نیز بیش از ۵۰ درصد مشمول افزایش حقوق شده‌اند.

مدیران وزارت خارجه دیگر کشورها حاضر به پذیرش سفرای ما نبودند

شریعتمداری با اشاره به اینکه عزت و کرامت ایرانیان در دوره گذشته نادیده انگاشته شده بود، تصریح کرد: آیا این مسئله برای جمهوری اسلامی عزت بود که حتی مدیران کل وزارت خارجه در دیگر کشورها حاضر به پذیرش سفرای ما و ملاقات با آنها نبودند. آیا این مسئله عزت بود که شهروندان ایرانی حتی اگر می‌خواستند مبالغ ناچیزی از ارز را از کشور خارج کنند، باید این پول را در جوراب خود پنهان می‌کردند.

او افزود: آیا این مسئله برای کشور عزت و دستاورد بود که رقم بدهی‌های دولت به بخش‌های مختلف از ۵۴۰ هزار میلیارد تومان گذشته بود و به عنوان نمونه فقط وزارت نیرو به پیمانکاران خود ۲۲ هزار میلیارد تومان بدهکار بود.

اتهام کم‌کاری و خستگی به دولت دروغ بزرگ است

معاون سابق رئیس جمهور تاکید کرد: اینکه دولت را متهم به کم‌کاری و خستگی می‌کنند نیز یک دروغ بزرگ و اتهام بی‌اساس است چراکه به عنوان نمونه فقط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید بالغ بر ۴۵۰ سفر به نقاط مختلف و دوردست کشور داشته است یا وزیر صنعت، معدن و تجارت که این همه مورد آماج اتهام و بی‌اخلاقی است، بیش از ۲۵۰ سفر به نقاط مختلف کشور داشته است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه دولت خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دور افتاده را در اولویت خدمت‌رسانی خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: دولت ۵ هزار و ۲۰۰ مجمتع آبرسانی در روستاهای محروم و دورافتاده کشور ایجاد کرده است یا آنکه در حوزه گازرسانی به روستاها از محل صرفه‌جویی در مصرف فرآورده‌های نفتی قدم بزرگی توسط دولت برداشته شده و تقریبا تمام روستاها حتی کم‌جمعیت و دور افتاده کشور از نعمت گاز برخودار هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 22فروردین1396، کدخبر: 653622: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین