پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
استاندار قم با اشاره به عزم دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام گفت: این طرح ها اولویت نخست دولت در اجرای طرح های عمرانی است.

شعار سال: استاندار قم با اشاره به عزم دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام گفت: این طرح ها اولویت نخست دولت در اجرای طرح های عمرانی است.

سید مهدی صادقی در جلسه پیگیری طرح های نیمه تمام و در حال تکمیل استان قم، طی سخنانی نگاه اقتصاد محور در مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد.

وی تعامل بین مدیران استان را در اجرایی شدن طرح ها امری حیاتی برشمرد و افزود: برای توسعه استان عزم همگانی در رفع موانع ضروری است.

استاندار قم با اشاره به وجود ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح ها خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه باید از ظرفیت های استان در تخصیص صد درصدی بودجه ها و نیز افزایش سهم استان از منابع ملی برای طرح های مهم و اولویت دار در قالب لایحه های دولتی استفاده کرد.

در ادامه جلسه نیز مدیران دستگاه های استان به ارائه طرح های نیمه تمام و در حال تکمیل در حوزه دستگاه متبوع خود پرداختند.

قطار شهری، طرح های آبخیزداری استان، اتصال منطقه ویژه سلفچگان به خطوط راه آهن کشوری، طرح های گاز رسانی استان، دانشکده پرستاری و مرکز بهداشت شهرستان، تالار مرکزی شهر و کشتارگاه صنعتی استان از جمله طرح های نیمه تمام بررسی شده در این جلسه بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار 24 آذر 1394، کد مطلب:(5047664)81878551 : www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین