پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۹۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
در پی تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط مدیرآموزگار در روستای ریگ بحرین از توابع شهرستان رودبار جنوب مدیرآموزش و پرورش این شهرستان استعفا داد.

شعارسال: امید سلاجقه، رئیس اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با توجه به تنبیه بدنی رخ داده در یکی از مدارس روستای ریگ بحرین و استعفای مدیر آموزش و پرورش استان، گفت: شنبه (26 فروردین) یکی از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی به دلیل اینکه نتوانسته بود به سوال درسی معلم پاسخ دهد، با خط‌کش تنبیه می‌شود.

وی افزود: معلم ضرباتی را با خط کش به پشت و کمر دانش آمور وارد می‌کند. این حادثه موجب مصدومیت شدید این کودک نشده اما از ناحیه کمر دچار التهاب شده است.

سلاجقه خاطرنشان کرد: اسماعیل پهلوانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه بارها تنبیه بدنی در مدارس را تحت هر شرایطی ممنوع اعلام کرده بود و پس از حادثه فرورفتن مداد بر سر دانش‌آموز رودباری این موضوع به شدت مورد پیگیری قرار گرفت اما به دلیل تکرار این مساله وی در راستای احترام به افکار عمومی و پاسخگویی به مسئولان، از سمت خود استعفا داد.

وی افزود: معلم خاطی به اداره تخلفات اداری معرفی شده است تا طبق ضوابط با وی برخورد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 28فروردین1396، کدخبر: 210525: www.salamatnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین