پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فهرج با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان فهرج آغاز به کار کرد.
شعارسال: به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از فهرج، مدیرکل ثبت استان در شورای اداری شهرستان فهرج که همزمان با افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برگزار گردید؛ ضمن تشکر از کلیه مسئولین شهرستان که در راه اندازی و تجهیز این اداره کمک و همراهی نمودند خواستار همکاری ادارات مرتبط با حوزه زمین و مسکن با اداره ثبت اسناد و املاک فهرج شد.
وی ادامه داد چارت سازمانی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فهرج از 9 نفر نیروی کادر اداری تشکیل گردیده؛ لیکن به دلیل محدودیت نیروی انسانی در سطح ادارات ثبت استان در حال حاضر توانسته ایم با همکاری ادارات ثبت بم و جیرفت، تعدادی از کارکنان آن اداره را جهت انجام خدمت در فهرج مامور نماییم که این موضوع طبعاً کاهش نیرو در اداره ثبت بم را به همراه داشته است.
طالبی زاده با اشاره به اینکه استخدام نیرو از حوزه صلاحیت اداره کل ثبت اسناد و املاک خارج و در صلاحیت دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی است گفت: کار ثبتی، کاری تخصصی است و به عنوان مثال یک فرد برای تصدی پست ریاست در ادارات ثبت اسناد و املاک باید حداقل 5 تا 6 سال تجربه کار ثبتی داشته باشد و نمی شود اینگونه نیروها را از ادارات دیگر تامین نمود.
وی در ادامه به تشریح وظایف و گستره خدمات ادارات ثبت اسناد و املاک پرداخت و از بخش های املاک و کاداستر، اسناد و سردفتران، ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری و اجرای مفاد اسناد رسمی به عنوان حوزه های مهم خدمت رسانی در ادارات ثبت نام برد.
وی تصریح کرد در بخش املاک با توجه به تصویب قانون جامع حد نگار (کاداستر) در سال 1393 و اجرایی شدن آن در سال 1394؛ ادارات ثبت مکلف گردیده اند که ظرف 5 سال تمامی اراضی دولتی و مردم را سند دار نمایند و این مهم محقق نمی گردد مگر با همکاری مسئولین ادارات متولی زمین و مسکن.
این مقام قضایی لزوم همکاری ادارات مرتبط و دستگاه های متولی زمین و مسکن را به طور خاص در شهرستان فهرج با توجه به کمبود نیرو و حجم وظایف و اقدامات مورد انتظار مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد در صورتی که ادارات منابع طبیعی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اوقاف و امور خیریه و شهرداری همکاری لازم را با اداره ثبت شهرستان فهرج داشته باشند می توانیم شاهد برآورده شدن انتظارات مردم و محقق شدن برنامه های پیش بینی شده قانون در این منطقه باشیم.
وی در ادامه با تاکید بر فرصتی که با افتتاح اداره ثبت فهرج برای مردم این شهرستان ایجاد شده از مردم این منطقه درخواست نمود تا هرچه سریعتر ضمن مراجعه به این اداره از طریق قانون تعیین تکلیف نسبت به سنددار کردن املاک خود اقدام نمایند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان همچنین با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و قول مساعد استاندار محترم کرمان و ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فهرج از جمله طرح های در دست اقدام اداره کل ثبت استان برشمرد.
در ادامه این مراسم اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فهرج به طور رسمی افتتاح و مصیب حیدریان طی حکمی بعنوان رئیس این اداره معرفی گردید.
با اندکی اضافات و ویرایش ، برگرفته از خبر ارسالی از جانب روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
سه چیز در خبر ارسالی شما برای من جالب بود:
اول افتتاح یک پروزه ضروری در یک منطقه محروم
و دوم ، فعال شدن روابط عمومی ها
و سوم مستند کردن خبر و رفرنس دادن به آن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین