پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات امداد اضطراری طی چهار روز گذشته به 350 خانوار آسیب دیده از سیل در بخش نگین کویر شهرستان فهرج خبر داد.
شعارسال: علی گنج کریمی افزود: پس از چهار روز امدادرسانی سریع و مستمر امدادگران جمعیت هلال احمر، پایان عملیات امدادرسانی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج اعلام شد.

وی با اشاره به اقدامات و خدمت رسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان فهرج ادامه داد: در این مدت 103 دستگاه چادر، 225 تخته موکت، هزار و 482 تخته پتو، هشت هزار و 501 قوطی انواع کنسرو، هزار و 200 کیلو برنج، 400 قوطی روغن، 700 بسته آب معدنی و مقادیری نان بین آسیب دیدگان متاثر از سیل، آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در این شهرستان توزیع شد.

وی با اعلام این خبر که امدادرسانی به متاثران از سیل و طغیان رودخانه ها هنوز در برخی نقاط استان کرمان ادامه دارد، عنوان کرد: پس از هشت روز، راه ارتباطی روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به علت طغیان رودخانه ‌ها همچنان بسته است.

وی با بیان اینکه امروز نیز امدادرسانی در این روستا توسط تراکتور انجام شد، گفت: اقلام مصرفی و ضروری از جمله انواع کنسرو و نان امروز نیز بین خانوارهای آسیب دیده در توابع شهرستان منوجان توزیع شد.

هفته گذشته بسیاری از روستاهای استان کرمان دچار سیل و آبگرفتگی و راه 9 روستا از توابع بخش نگین کویر شهرستان فهرج قطع شده بود.

شهرستان فهرج در شرق استان کرمان و در 230 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 82440022، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین