پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
زمان نقل و انتقالات پیش فصل ۹۷ - ۹۶ (نقل و انتقالات ‏تابستانی) از تاریخ ۲۴ خردادماه ۹۶ آغاز و در مورخ ۱۵ شهریور ۹۶ به ‏پایان می‌رسد.
شعارسال: با توجه به اتمام مسابقات ‏لیگ برتر، لیگ دسته اول و جام حذفی که روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به ‏پایان می‌رسد؛ زمان نقل و انتقالات پیش فصل ۹۷ - ۹۶ (نقل و انتقالات ‏تابستانی) از تاریخ ۲۴ خردادماه ۹۶ آغاز و در مورخ ۱۵ شهریور ۹۶ به ‏پایان می‌رسد.

به فاصله کمتر از یک ماه به زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از جبار کوچکی نژاد از اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می پرسد: آیا مجلس بر نقل و انتقالات تابستانی باشگاههای فوتبال نظارت می کند؟ او در پاسخ به این سوال می گوید: "کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی روی این موضوع{نقل و انتقالات فوتبالی تابستان} نظارت کرده و اگر موردی باشد تذکر داده و پیگیری می کنند." بایستی هم فدراسیون فوتبال و هم وزارت ورزش و جوانان در این مورد نظارت کنند که خرید و فروش فوتبالیست ها بدون قانون و ضابطه نباشد.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار میزان که از او پرسید: پیش بینی می کنید گران ترین بازیکن فصل آتی با چه به مبلغی قرارداد ببندد؟ می گوید: "نمی دانم، ما در کار خرید و فروش آدم‌ها نیستیم."

وی با بیان اینکه فکر نمی کنم محدودیتی در زمینه جذب بازیکن خارجی وجود داشته باشد ادامه داد: اما باید این فرهنگ جا بیفتد که باشگاههای ورزشی به جای خرید بازیکنان گران خارجی، بیشتر از فوتبالیست های بومی کشورمان استفاده کنند. با خرید بازیکن خارجی کلی دلار و ارز از کشور خارج می شود که قطعا این کار به ضرر کشور است.

به عنوان سوال آخر از این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پرسید، آیا در مورد میزان بدهی های باشگاه های فوتبال آماری دارید؟ که او گفت: از میزان بدهی های باشگاه های فوتبال جمع بندی نداریم بخاطر اینکه بیشتر باشگاه ها در بخش خصوصی فعال هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کدخبر: 307161 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
فقط و فقط شعار شعار شعار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین