پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
ما حرفمان این است که شما آیا در مقابل سوالاتی که مردم دارند یا ما از قول آنان نقل می کنیم، جوابی می‌دهید؟ آیا این سوالات نادرست و نامربوط است؟ شما خودتان می‌دانید که من می‌دانم در کشور چه خبر است.
شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در شهرستان ارومیه با بیان اینکه در این استان در کنار هم قرار گیری همه گویش‌ها، اقوام، ادیان، مذاهب و نژادها، انسجام را به همراه آورده است، گفت: آقای قریشی از مفاخر این استان و جامعه علما هستند و ایستادگی آقای حسنی، امام جمعه سابق ارومیه که ایستادگی‌اش در برابر بدخواهان، مثال زدنی است، هم اهل همین استان است.

وی افزود: امید است آنان که فکر می کنند که اجتماعی چون اجتماع امشب با کارهای ظاهری ممکن است، متوجه پیام این جمعیت بشوند که با دل به این مراسم آمده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه امروز ایران ملجا و پناهگاه مستضعفان عالم است، گفت: در عین حال شرایطی که از لحاظ اقتصادی مردم ما را امروز رنج می دهد، آیا سزاوار آنان است؟ باید با مردم صادق بود و بعد از چهارسال گفت که ما برای مردم چه کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم که این شرایط با کمک و همراهی مردم قابل تغییر است و با تکیه بر همین منابع کشور می توان بحران بیکاری را حل کرد، شما که می‌گویید نمی شود، چرا خودتان را در معرض رای مردم قرار داده اید؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما معتقدیم بعد از گذشت سی و هشت سال از انقلاب مردم ظرفیت و آمادگی شنیدن اخباری درباره فساد را ندارند، گفت: شما موافق پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان نبودید اما مجلس آن را تصویب کرد ولی امروز جوانان زیادی در صف دریافت این تسهیلات مانده اند، در حالی که عده‌ای این تسهیلات را دریافت کرده اند و پولش را در حساب هایشان گذاشته اند و سودش را می برند.

وی گفت: ما حرفمان این است که شما آیا در مقابل سوالاتی که مردم دارند یا ما از قول آنان نقل می کنیم، جوابی می‌دهید؟ آیا این سوالات نادرست و نامربوط است؟ شما خودتان می‌دانید که من می‌دانم در کشور چه خبر است.

رییسی گفت: ما می گوییم مسکن مهر را مزخرف خواندن درست است؟ شما که مسکن مهر را ادامه ندادید چه چیزی جایگزین کردید؟ چند واحد ساختمان ساختید؟ بیاید و بگویید ما مسکن مهر را تعطیل کردیم و به جایش این کار را انجام دادیم.

وی افزود: ما گفتیم که نماد ما کارت شناسایی ملی است، با این کار دیگر کسی شهروند درجه یک، دو و سه نیست. دیگر میان اقوام و مذاهب مختلف فرقی نیست، بین شیعه و سنی فرقی نیست. باید برای همه فکری کرد، به همه اندیشید و برای همه کار ایجاد کرد.

رییسی با بیان اینکه باید منافع مرز را به مردم همین استان واگذار کرد، گفت: عزم جدی می‌خواهد که در این استان مشکلات حل شود. اصلا چرا باید در این استان با تمام توانایی هایش شاهد بیکاری باشیم؟

وی ادامه داد: می گویند به زنان آزادی دادیم؟ مگر شما آزادی داده‌اید؟ خدا و قانون اساسی داده است. آزادی گویش و آزادی زنان را که ما به آنان نداده‌ایم که منتش را می‌گذاریم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید برای دریاچه ارومیه اقداماتی می‌شد که با کمک نزولات الهی کارهای انجام شد البته از تلاش همه تشکر می‌کنیم اما احیای پایدار آن امری ضروری است.

وی گفت: ما با شرکت‌های دانش بنیان می‌توانیم از صدهزار شغل به چهارصد هزار شغل برسیم ما که این حرف‌ها را از آسمان نمی‌زنیم.

رییسی در پایان گفت: من از قضایای بسیاری خبردارم اما کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد. من اگر لب به سخن بگشایم این سینه اسرار زیادی دارد اما من منافع کشور را به مسائل شخصی ترجیح نمی‌دهم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1396، کدخبر: ۵۳۸۷۹۹، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
من به روحانی رای می دهم از نوع سیدش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین