پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
نماینده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از همراهی وزیر کشور در جریان بازدید حسن روحانی از ستاد انتخابات کشور انتقاد کرد.

شعار سال: سید صولت مرتضوی نماینده این نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ستاد انتخابات کشور حضور دارد، در جمع خبرنگاران گفت: بازدید رئیس جمهوری هیچ منع قانونی ندارد اما همراهی وزیر کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات شائبه جانبداری را القا می کند و محل اشکال است.
وی ادامه داد: امیدوارم هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری تذکر لازم را به وی دهد.
حسن روحانی رئیس جمهوری صبح امروز با حضور در وزارت کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور، روحانی را در این بازدید همراهی کردند.
رئیس جمهوری در این بازدید ضمن گفت و گو با اعضا و مسئولان ستاد انتخابات در جریان روند برگزاری انتخابات در سراسر کشور قرار گرفت.

**
همه نامزدها می توانند از ستاد انتخابات کشور بازدید کنند
، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: همه نامزدها می توانند از ستاد انتخابات کشور بازدید کنند.
وی تصریح کرد: آنها می توانند به وزارت کشور بیایند و از امکانات ما بازدید کنند و همکاران ما را ببینند و ما به آن ها خداقوت بگوییم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 96، کد مطلب: 82535691: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین