پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۳۲۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
سامانه طرح کارورزی وزارت کار که یک هفته پیش از انتخابات به منظور ثبت‌نام متقاضیان کار و فارغ‌ التحصیلان بیکار دانشگاهی آغاز به کار کرده بود، امروز همزمان با اعلام نتایج انتخابات از دسترس خارج شد.

شعارسال: هفته گذشته همزمان با رونمایی از سامانه طرح کارورزی وزارت کار، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در طرح کارورزی افراد تحصیل‌کرده و جویای کار با حضور در دوره‌های ‌آموزشی مهارتی با محیط واقعی کسب و کار آشنا می‌شوند.

بر این اساس و بنابر وعده وزیر قرار شد همه فارغ‌التحصیلان بیکار و جوانان جویای کار با ثبت‌نام در این طرح مشمول بیمه حوادث شده و یک سوم حداقل دستمزد به آنها پرداخت شود. در آن زمان اعلام شد که جوانان جویای کار، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متقاضیان شغل با مراجعه به سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند. اما امروز همزمان با اعلام نتایج اولیه انتخابات این سامانه از دسترس خارج شده و تا لحظه تنظیم این گزارش از دسترس خارج است.

این در حالی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در یادداشتی در تلگرام خود رای مردم را به آینده‌نگری و درازمدت‌نگری رأی دهندگان و نه محکم به وعده‌های شیرین بی‌اساس، نه محکم به نیمه راه ماندن و عقب رفتن تعبیر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30اردیبهشت1396، کدخبر: 13960230000530: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین