پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
وزیرآموزش و پرورش به مناسبت برگزاری شکوهمند انتخابات 29 اردیبهشت ماه از فرهنگیان فرهیخته کشور تشکر کرد.

شعار سال: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز شنبه با صدور پیامی برای فرهنگیان و معلمان سراسر کشور ضمن قدردانی از ملت شریف ایران در خلق حماسه ای دیگر ، آثار برجای مانده حضور تمامی قشرهای مختلف مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را شگفتی ساز و برهم زننده معادله و محاسبات عنوان کرد.

در این پیام آمده است : بار دیگر، ایران همیشه سرفراز، شاهد حماسه ای جاودانه شد. حماسه ای که مردم رشید ایران اسلامی با درک به هنگام شرایط حاکم بر سطح ملّی، منطقه‌ای و بین المللی آفریدند و کانونِ خلقِ شگفتیِ ماندگاری شدند که معادله و محاسبه ها را به هم ریخت و تصویری زیبا ، اثرگذار و ماندگار از مُلک و ملّت ارایه داد .

اینجانب زیبنده‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را به پاس تمامی تلاش های ارزنده دست اندرکاران برگزاری این انتخابات شکوهمند به ویژه تمامی مدیران، آموزگاران، مربیان و معلمان فرهیخته کشورکه با شور و شعوری شگرف، علی‌ رغم نامهربانی‌ های صورت گرفته با آنان، درآفرینش شایسته و سالم این حماسه عظیم، به ایفای نقشی اثرگذار پرداختند، تقدیم می‌دارم.

وزیرآموزش و پرورش در ادامه پیام همچنین توفیقات روزافزون ملت حماسه آفرین ایران و فرهنگیان فرهیخته را از خداوند منّان مسئلت کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به همراه پنجمین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد و حجت اسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب اکثریت آرا به عنوان دوازدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 82538508:www. irna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین