پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: هم اکنون 120 هزار ورزشکار جانباز و معلول در سطح کشور سازماندهی شده اند که این میزان نسبت به جمعیت معلولان و جانبازان کشور مطلوب نیست.

شعارسال: محمود خسروی وفا روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران استان افزود: هم اکنون از وضعیت ورزشکاران سازماندهی شده جانبازان و معلولان راضی نیستم و تلاش می شود با همکاری سازمان های متولی روند روبه رشدی در این بخش برقرار شود.

وی اظهار کرد: بر این اساس سازمان مدارس استثنایی، ورزش های همگانی و بهزیستی فعال شده اند تا تمامی افراد دارای شرایط شرکت در بازی های پارالمپیکی را شناسایی کرده و نسبت به تمرین های ورزشی آنها اقدام کنند.

خسروی وفا افزود: طبق برنامه ریزی ها، تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین امسال به مسابقات جهانی وزنه برداری جوانان و بزرگسال مکزیک اعزام خواهد شد.

به گفته وی، علاوه بر این تیم هایی به مسابقات فوتبال هفت نفره در آرژانتین، تیر و کمان در کشور چک، تیر اندازی در آلمان همچنین به سومین دوره مسابقات پارآسیایی در امارات اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: ورزش جانبازان و معلولان ظرفیت بالایی دارد به طوری که 50 درصد مدال های ایران در مسابقات گوانگجو رشد داشت و با حمایت هایی که در قانون وجود دارد و امکاناتی که دولت در اختیار ما قرار داده، تلاش داریم تا در بازی های آسیایی جاکارتا در مقام سوم و در پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو در جمع ١٠ کشور برتر دنیا قرار بگیریم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در ارتباط با گزارش هایی مبنی پرداخت نشدن بخشی از پاداش قهرمانان پارالمپیک ادامه داد: طی مراسم رسمی جوایز تمامی ورزشکاران المپیکی و غیر المپیکی اعطا شد و با تعداد افرادی نیز که از سوی رسانه ملی مبنی بر دریافت نکردن جوایز مصاحبه شده بود، مربوط به سال 94 بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2خرداد1396، کدخبر: 82542086: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین