پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
عضو فراکسیون امید مجلس از تلاش این فراکسیون برای تفاهم جهت انتخابات هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: آقای مطهری خط قرمز ما در انتخابات هیات رئیسه است.
شعارسال: عبدالرضا هاشم‌زائی اظهار داشت: فراکسیون امید در حال رایزنی با فراکسیون مستقلین که حامی دولت و آقای لاریجانی هستند، است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون امید درباره رئیس و دو نایب رئیس فعلی حرفی ندارد؛ مخصوصاً در بحث نواب رئیس، آقای مطهری خط قرمز ماست.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شایعاتی وجود دارد که فراکسیون مقابل، قصد حذف آقای مطهری را دارد؛ به همین دلیل فراکسیون امید حمایت قاطع خود از آقای مطهری را اعلام می‌کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص منشی‌ها و کارپردازان مشکلی نداریم، در دور قبل سه نفر از فراکسیون امید در این سمت‌ها حضور داشتند، الان هم با همان سه سهمیه موافق هستیم.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر برهم خوردن تعامل فراکسیون‌های امید و مستقلین گفت: تلاش‌های مجددی برای تعامل با فراکسیون مستقلین شکل گرفته است که اگر این تلاش‌ها پاسخگو نباشد، فراکسیون امید برای ۱۲ پست هیأت رئیسه لیست خواهد داد.

هاشم‌زائی اظهار داشت: پیشنهاد ما برای ریاست مجلس، آقای پزشکیان است، در خصوص نواب نیز یکی از آنها قطعاً آقای مطهری است و در مورد نایب رئیس دوم باید صحبت شود و هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم.

وی تأکید کرد: فراکسیون امید هنوز هم به دنبال لیست مشترک با فراکسیون مستقلین است. با فراکسیون نمایندگان ولایی هیچ‌گونه مذاکراتی نداشته‌ایم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1396، کدخبر: 3991287 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
درگیری داره تشدید می شه ف جالب شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین