پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۸۴۰ فقره تسهیلات نوسازی بافت فروسوده و ناکارآمد در استان کرمانشاه در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ اعطا شد.

شعار سال: مسعود شریفی به تشکیل ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان به ریاست استاندار و تمامی فرمانداران و شهرداران در استان تشکیل و وضع موجود تبیین و ساز وکار و برنامه اجرایی میان‌مدت بازآفرینی پایدار در شهرستانها و استان تشریح شد.

وی افزود: در حوزه عمران و بهسازی شهری 12 جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار در شهرستانها برگزار شد و چارچوبهای سند ملی بازآفرینی شهری پایدار و سیاستها و خط‌مشی‌ها در مواجهه با بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری در تمام ستادهای برگزار شده تبیین شد.

شریفی به تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد برای شهرستانهای هرسین و سنقر و کلیایی و تصویب در کمیسیون ماده 52 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته اراضی و املاک شرکت مادر تخصصی شهری ایران در استان تعیین تکلیف شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه عنوان کرد: طی سال گذشته شهر کرمانشاه به عنوان 17 شهر پایلوت جهت طرح بازآفرینی شهری پایدار توسط وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران انتخاب شد.

وی از ساخت مدرسه شاطرآباد با زیربنای 750مترمربع و اعتبار 950 میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: احداث پارک ملی سنقر و کلیایی با حجم عملیات 17 هزار و 500 مترمربع محوطه‌سازی و 240 مترمربع زیربنا با اعتبار 8716 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

شریفی با اشاره به طرحهای فعال مربوط به شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل استان عنوان کرد: این طرحها در چهار محور میاندوآب به کرمانشاه، حمیل به کرمانشاه، کنارگذر غرب کرمانشاه و کمربندی بیستون به طول 130 کیلومتر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 40 کیلومتر از 130 کیلومتر طرح فعال استان تکمیل شده و مابقی دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی هستند گفت: طرح راه‌آهن ملایر به کرمانشاه به طول 100 کیلومتر دارای 69 درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه کرمانشاه به خسروی با 330 کیلومتر دارای 18 درصد پیشرفت فیزیکی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب:1424404 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
در مقابل حجم بافت های فرسوده موجود، رقمی محسوب نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین