پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید با توجه به اتفاقاتی که در فو‌تبا‌ل رخ داده و تصمیمات نادرستی که گرفته شده است، احتمالا به فوتبال برنمی‌گردد.

شعارسال: محمد دادگان در حاشیه اولین مجمع عمومی فرهنگی ورزشی د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د، گفت: از زمانی که من به د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د ورود کردم یک اساسنامه ای را تهیه کردیم که خوشحالم این اساسنامه به تصویب رسید. این اولین مجمع عمومی باشگاه د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د بود و اعضای هیات مدیره در آن مشخص شدند و ما اولین باشگاهی هستیم که در اعضای هیات مدیره یک عضو خانم هم داریم.

او ادامه داد: امروز که من اینجا هستم اگر فردا روزی هم نباشم این باشگاه قوام پیدا کرده است و به طور حر‌فه‌ای کار می‌کند. یک سالنی هم بعد از مجمع افتتاح کردیم که این سالن قبلا یک مکان متروکه بود و هزینه زیادی نیز برای ما داشت، اما خو‌شبختا‌نه برای ورزش د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د این سالن افتتاح شد.

وی همچنین در خصوص کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل نیز گفت: من گفته بودم اگر شرایط مهیا شود شرکت خواهم کرد و مسئولان حمایت کنند بر می گردم و در خدمت ورزش کشور هستم، اما متاسفانه این شرایط مهیا نشده است و این گونه باشد بر نمی‌گردم. چون اتفاقاتی در فو‌تبا‌ل رخ داده است و تصمیمات نادرستی گرفته شده که باعث شده من تصمیم بگیرم که احتمالا بر نگردم.

دادگان در ادامه خاطر‌ نشان کرد: فو‌تبا‌ل کشور ما نحیف و لاغر شده است. مهم‌تر‌ین اصل فو‌تبا‌ل که تماشاگرانش است را نداریم. در سال 56 برای خداحافظی همایون شاهرخی در بازی پر‌سپولیس ملوان 100 هزار نفر حضور داشتند، ولی حالا می بینیم که برای بازی استقلال پر‌سپولیس هم 100 هزار نفر نمی آیند. فو‌تبا‌لیست نیز دوست دارد تماشاگر هنرش را ببیند. من اگر روزی به فو‌تبا‌ل برگردم مهم‌تر‌ین کاری که می‌کنم آشتی مردم با فو‌تبا‌ل است.

او همچنین در ادامه صحبت‌های خود با بیان این که نمی‌خواهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند، افزود: یک سال پیش از سوی دو جناح به من پیشنهاد نمایندگی مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند. خیلی‌ها گناه من را شستند و گفتند که برای نمایندگی مجلس تلاش می کنی، اما باید بگویم اصلا قصد چنین کاری را ندارم. آنهایی که گناهم را شستند و به نوعی به من تهمت زدند حالا باید خجالت بکشند.

رییس سابق فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه خاطر‌ نشان کرد: در فو‌تبا‌لی که 400 میلیارد هزینه دارد هیچ خروجی نداریم. پول بدون حساب و کتاب در فو‌تبا‌ل ریخته شده، اما معلوم نیست که هزینه‌ها صرف چه می‌شود. فساد در فو‌تبا‌ل زیاد است. بیرون از باشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و این را باید بگویم که بازیکنان فو‌تبا‌ل در رسانه‌ها خیلی بزرگ می‌شوند.

دادگان همچنین در خصوص تیم ‌ملی امید و مسابقات انتخابی المپیک نیز بیا‌ن‌ کرد: بیشتر تیم ‌ملی امید در بز‌ر‌گسالان بازی می کنند. این تیم دیگر دست و پا شکسته نیست. بازیکنان 10 ماه است که با هم تمرین می‌کنند. یک تیم را می‌توان دو ماهه نیز به آمادگی رساند. شرایط کاملا مهیا است و بازیکنان نیز تجربه کافی را دارند. اگر نتوانند سهمیه المپیک را بگیرند واقعا فاجعه است و باید یک کارشناسی درستی روی این تیم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار خبر 30 آذر 1394، کدمطلب: 94093017807، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین