پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
مناظره و گفت‌و‌گوی محمد دادکان و علی کفاشیان در مورد فساد در فوتبال که از مدت‌ها پیش توسط صدا و سیما تنظیم شده بود، پنجشنبه شب برگزار شد.
مناظره و گفت‌و‌گوی محمد دادکان و علی کفاشیان در مورد فساد در فوتبال که از مدت‌ها پیش توسط صدا و سیما تنظیم شده بود، پنجشنبه شب برگزار شد و با اینکه به نظر می‌رسید رئیس سابق و کنونی فوتبال حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشند، از دل این برنامه هم حاصلی بیرون نیامد جز حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای. در این برنامه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ضمن مخالفت با وجود فساد در فوتبال، با بیان اینکه برخی اتفاقات در جامعه وجود دارد که نمی‌توان آنها را فساد دانست و همه چیز باید مستند باشد، گفت: اگر کسی بگوید فساد وجود دارد و نتواند آن را ثابت کند، خودش فساد ایجاد کرده است. پس از صحبت‌های کفاشیان، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با انتقاد از مدیریت کفاشیان گفت: همه فکر می‌کنند فساد در فوتبال یعنی خریدن داور، جابه‌جایی پول و... اما آیا دروغ گفتن، حسادت و... فساد نیستند. وقتی فردی را که چیزی از ورزش نمی‌داند روی کار می‌آورند، فساد اتفاق نیفتاده است؟ آقای کفاشیان چرا برخی افراد را بیرون گذاشتید آیا خودتان فکر می‌کنید افرادی که آورده‌اید، قوی‌تر از مدیران گذشته هستند؟ البته دادکان در لابه‌لای صحبت‌هایش افشاگری هم کرد: «داوری که از سوی فدراسیون محروم شده بود نزد من آمد و گفت که فدراسیون از من خواسته یک بازی را در بیاورم.» در ادامه کفاشیان با بیان اینکه وقتی دیدم نمی‌توانم خودم را جابه‌جا کنم در سایر پست‌ها تغییراتی ایجاد کردم به صحبت‌های دادکان واکنش نشان داد و پای رسانه‌ها را به بحث باز کرد و درخصوص نقش رسانه‌ها در موضوع فساد در فوتبال تصریح کرد: من چند بار به کمیسیون اصل 90 رفتم آنها اطلاعات خود را از رسانه‌ها می‌گیرند در حالی که برخی مواقع اخبار درستی در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود و برخی‌ها دقت کافی را در کار خود ندارند و گاهی تهمت می‌زنند و دروغ می‌گویند. پورمختار، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که میهمان تلفنی برنامه بود، در پاسخ به صحبت‌های کفاشیان مبنی بر اینکه فساد در فوتبال وجود ندارد، گفت: کفاشیان صحبت‌های خودش را عنوان کرد، گزارشات مستندی از تبانی بین مدیران، بازیکنان و داوران وجود دارد که این موضوع به کرات اتفاق افتاده است. وی درباره سرفصل‌های گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد پرونده فساد در فوتبال نیز گفت: مباحث مالی در فدراسیون و باشگاه‌ها، قراردادهای منعقد شده، نحوه انعقاد قراردادها و چنین مسائلی از جمله سرفصل‌های گزارش است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از روزنامه ايران، سال بيست و يكم، شماره 6010، شنبه 31 مرداد 1394، صفحه22

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین