پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همانگونه که در تاریخ تبریز این شهر مورد توجه ویژه مردم استان و حتی استان های همجوار برای کار بوده، باید همچنان خواسته‌های خود را در مرکز این استان جستجو کنند و آن جایگاه پیشین تبریز احیا شود و بتواند علاوه بر مردم استان به دیگر استان‌ها نیز خدمات بدهد.

شعار سال: به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، ضمن ابراز تبریک و تهنیت به انتصاب ایشان، اظهار داشت: با سخنان دیروز شما امید تازه‌ای در همکاران به وجود آمده و قطعا رهنمودهای حضرتعالی برای توسعه استان و حضور هر چه بیشتر مردم در صحنه این مأموریت می‌تواند مفید باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه، در راستای افزایش تولید و اشتغال برنامه زمان‌بندی ماهانه پیش‌بینی شده است، گفت: در سال‌های اخیر با وجود محدودیت‌هایی که در بودجه و اعتبارات دولتی داشتیم، اما با عنایت خداوند و همت مدیران استانی در طول 4 سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان پروژه تحویل شده، این در حالی است که بودجه‌های استانی به صورت عمرانی یا تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال بیش از 300 میلیارد تومان بیشتر نشده و گاهی تخصیص‌ها کمتر از این مبلغ هم بوده است.

وی اضافه کرد: تحقق این مسائل به خاطر حضور تمام کمال دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی مثل برق و گاز و شرکت‌های آب منطقه‌ای و حضور بخش خصوصی بوده که پای کار هستند و بخش عمده‌ای از 10 هزار میلیارد تومان به پروژه‌هایی بر می‌گردد که مردم هم مشارکت داشته‌اند، امیدداریم در برنامه 5 ساله ششم بیش از گذشته بخش خصوصی پای کار باشند.

جبارزاده، با بیان اینکه در سال جاری که بحث تولید و اشتغال مطرح شده برنامه‌هایی در بخش کشاورزی و صنعت و خدمات داریم ان شاءالله بتوانیم محقق کنیم، گفت: در سال گذشته از نظر اقتصاد مقاومتی استان برتر بودیم و امسال نیز باید نسبت به سال گذشته برتر باشیم و انتظار داریم میزان اشتغال مورد نظر ایجاد شود.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال جوانان و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرمنده جوانان هستم، گفت: ما باید با انجام نهایت تلاش و با همت و مشارکت بخش خصوصی تلاش کنیم تا بتوانیم به میزان کافی اشتغال ایجاد کرده و احساس شرمندگی مقام معظم رهبری از بیکاری جوانان را به لبخند رضایت تبدیل کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: همانگونه که در تاریخ تبریز این شهر مورد توجه ویژه مردم استان و حتی استان‌های همجوار برای کار بوده، باید همچنان خواسته‌های خود را در مرکز این استان جستجو کنند و آن جایگاه پیشین تبریز احیا شود و بتواند علاوه بر مردم استان به دیگر استان‌ها نیز خدمات بدهد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بدو ورود به استان سندی با عنوان سند تدبیر توسعه استان پیش‌بینی کرده‌ام، خاطرنشان کرد: بر این اعتقاد داریم که اگر قرار بر توسعه آذربایجان‌شرقی باشد، این امر فقط با توسعه تبریز امکان ندارد، بر همین اساس با پیش‌بینی سند تدبیر توسعه برای 21 شهرستان و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی و دیگر بخش‌ها بنا داریم توسعه همگن و متوازن در استان داشته باشیم که باعث توسعه پایدار استان شود.

جبارزاده، ادامه داد: متأسفانه در گذشته به خاطر نگاه متمرکز به مرکز استان بیشتر امکانات در تبریز متمرکز شده و طبیعی این است وقتی در شهرستان‌ها درآمد و رفاه و آسایش نباشد مردم به جای دیگری مهاجرت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور شما با توجه به شور و نشاطی که در مردم به وجود آمده در عمل نیز با حداکثر بهره‌مندی از حضور شما، مردم را بیش از گذشته به نظام و رهبری و جمهوری اسلامی و راه امام امیدوارتر کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۱۰۷۲: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین