پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز یکی از پاک ترین شهرهای جهان است که از مجموعه خدمات شهرداری تبریز به جهت توجه ویژه به پاکیزگی شهر قدردانی می کنم.وی با بیان اینکه موضوع شهر پاک و شهر روان جزو دو اصل کلیدی و مهم در برنامه استراتژیک توسعه تبریز است، گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) تبریز را بخشی از اقدامات برای اصل کلیدی «تبریز شهر روان» است.

شعار سال : استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز یکی از پاک ترین شهرهای جهان است که از مجموعه خدمات شهرداری تبریز به جهت توجه ویژه به پاکیزگی شهر قدردانی می کنم.
 
محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) تبریز گفت: این تقاطع یکی از مهمترین پروژه های شهری تبریز است که در فاز اول اتوبان ولایت قرار دارد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم. از تمام عوامل شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا که در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) نقش داشتند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه موضوع شهر پاک و شهر روان جزو دو اصل کلیدی و مهم در برنامه استراتژیک توسعه تبریز است، گفت: احداث این تقاطع و توجه به فضاهای حمل و نقل درکنار کلنگ زنی فاز دوم آزادراه زنجان - تبریز – ارومیه که هفته آینده انجام می شود، بخشی از اقدامات برای اصل کلیدی «تبریز شهر روان» است.

پورمحمدی افزود: سطح فضاهای تبریز برای حمل و نقل ۱۳ درصد است که متوسط های جهانی ۲۵ درصد بوده و باید فضاهای حمل و نقل تبریز بیش از اینها توسعه یابد.

وی به حل مشکل ترافیک شهر تبریز نیز اشاره کرد و گفت: در کنار احداث تقاطع های همسطح و غیرهمسطح باید به ترویج فرهنگ رانندگی و شهرنشینی نیز توجه داشته باشیم.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) به عنوان اولین پروژه بزرگ عمرانی سال جدید شهرداری تبریز امروز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4 اردیبهشت1398،کدخبر:837755،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین