پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کاهش تصدی دولت و واگذاری امور به دست مردم از مهم ترین اولویت‌های دولت است، ابراز کرد: سازمان‌های مردم نهاد می توانند در این زمینه، بار اصلی را بر عهده داشته باشند.

شعار سال: محمدرضا پورمحمدی در نشستی با نخبگان و احزاب شهرستان مراغه، افزود: ارتقای فرهنگ و توسعه هر جامعه‌ای با ارتقای فرهنگ و دانش، رابطه مستقیم دارد و از این رو هر جامعه‌ای که خواهان توسعه است باید به این دو مهم بیش از پیش توجه کند.

وی استفاده از ظرفیت‌ها، تغییر در نگرش و باور، مشارکت و مسئولیت پذیری، شفاف سازی، قانون محوری و استفاده از خرد و مشاوره جمعی را مهم‌ترین ارکان لازم برای توسعه در جوامع و از ویژگی‌های حکمرانی خوب دانست و ادامه داد: تا زمانی که به این موضوعات، توجه نشود نمی‌توان انتظار رسیدن جامعه به توسعه مطلوب را داشت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین توجه به مطالعه، موسیقی، هنر و تئاتر را از جمله شاخصه‌های فرهنگی مورد نیاز در هر جامعه ای دانست و گفت: ترویج هر یک از این موارد، می‌تواند ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه را به دنبال داشته باشد. متاسفانه در حوزه شاخصه‌های فرهنگی، وضعیت مطلوبی نداریم و باید مسئولان امر به این موضوع بیش از پیش توجه کنند.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از تمامی نخبگان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی استان انتظار داریم ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، اقشار مختلف مردم را نیز به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

در این مراسم تعدادی از نخبگان سیاسی، اقتصادی، فعالان حوزه بانوان و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از دولت در شهرستان مراغه پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 877601: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین