پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۴۳ هزار و ۴۸۳ خانوار مرزنشین خراسان جنوبی عضو تعاونی های مرزنشینی شدند.

شعار سال: الیاس جویبان اظهار داشت: از مجموع 54 هزار و 551 خانوار ثبت نام شده در سامانه مرزنشینی تعداد 50 هزار و 802 کارت صادر شده است.

وی با اشاره به تعداد کارت تحویل داده شده افزود: از این تعداد 49 هزار و 182 کارت تحویل مرزنشینان شده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین تعداد 43 هزار و 483 خانوار نیز عضو تعاونی های مرزنشینی شدند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی سهمیه مرزنشینان استان برای سال جاری را به ازای هر نفر 150 دلار عنوان کرد.

جویبان با بیان اینکه افرادی که تاکنون موفق نشدند پیگیر ثبت نام کارت شوند طبق قانون ماه های مهر، آبان و آذر هر ساله با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت محل سکونت خود می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشمولین استفاده از عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینی را که ساکن شعاع 25 کیلومتر مرز هستند را شناسایی می کنیم و از سامانه استخراج می کنیم.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: تقاضای ما این است که مرزنشینانی که ساکن شعاع 25 کیلومتری مرز هستند اما نسبت به تمدید کارت خود اقدام نکردند

وی افزود:همچنین مرزنشینانی که کارت های آنان در باجه معطله پست مانده است نیز مراجعه کنند و کارت را تحویل و نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنند در غیر این صورت در این مرحله از عواید مربوطه بهره مند نخواهند شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کدخبر: 1431026 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین