پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه هم اکنون شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت در کشور منظم‌تر شدند و ۳۳ شرکت در این زمینه فعال هستند، گفت: باید در بیمارستان‌های کشور از پذیرش بی‌ضابطه‌ بیماران خارجی جلوگیری شود.

شعارسال: مرتضی رحمانی‌موحد در حاشیه نشست خبری «چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری» در پاسخ به برخی پرسش‌ها درباره گردشگری حلال اظهار داشت: بارها توضیح داده شده است که چرا ما مدعی گردشگری حلال در دنیا هستیم، زیرا ایران با داشتن پتانسیل‌هایی که در این حوزه دارد می‌تواند در گردشگری حلال در جهان بسیار بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: ما سال گذشته در مشهد به صورت نمادین چند گواهینامه گردشگری حلال اهدا کردیم و هم‌اکنون نیز تأسیسات گردشگری، موازین و لیست‌های دریافت گواهینامه گردشگری حلال را دریافت و شناخت پیدا کردند.

رحمانی موحد بیان داشت: نشان گردشگری حلال ایران باید بین‌المللی شود، همچنین شورای راهبری حلال نیز داریم تا زیرساخت‌های گردشگری حلال را بهتر و گسترده‌تر فراهم کند.

وی درباره عملکرد شورای راهبری گردشگری سلامت که در سال 93 با مشارکت چهار نهاد و وزارتخانه شکل گرفت که یک نهاد نیز به این شورا اضافه شد و یک نهاد دیگر نیز به آن می پیوندد، گفت: گردشگری سلامت در گذشته از یک بی‌نظمی برخوردار بود ولی هم‌اکنون به سمت نظم بخشیدن شرکت‌ها و مراکز بیمارستانی پیش رفتیم و همچنین انجمن توسعه گردشگری سلامت نیز تاسیس شد.

رحمانی موحد با بیان اینکه هم‌اکنون شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت منظم‌تر شدند و 33 شرکت در این زمینه فعال هستند که 19 شرکت دارای بند B هستند، گفت: همچنین با پیشنهاد وزارت بهداشت به شرکت‌هایی که بند B ندارند فرصت گرفتن این مجوز داده شده است. (بند B به معنای داشتن پزشک در این شرکت ها).

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: باید در بیمارستانهای کشور، از پذیرش غیرقانونی بیماران خارجی جلوگیری شود زیرا ادامه آن برای شرکت های فعال در حوزه گردشگری سلامت، ایجاد بی انگیزگی کرده و باعث رانت می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فردا، تاریخ انتشار: 21خرداد1396، کدخبر: 682427: www.fardanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
لیست بیمارستان ها رو که وزارت بهداشت مشخص کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
قبلا هم بدون ضابطه نبود. منتهی جدیدا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به اسم گردشگری سلامت، این وسط شاخ شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین