پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از مردم خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون انتخابات شورای شهر کرمانشاه توجه نکنند.

شعار سال: داریوش رستم آبادی اظهار کرد: پس از پایان بازشماری تمام صندوق های انتخابات شورای شهر کرمانشاه، نتیجه بازشماری در اختیار هیات نظارت استان قرار گرفته و در حال بررسی و تجمیع نتایج هستیم.

وی با اشاره به حضور افرادی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در استان، افزود: این افراد برای کمک به ما به استان آمده اند.

رستم آبادی از افراد خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایتها در خصوص انتخابات شورای شهر کرمانشاه توجه نکنند و اخبار را از منابع موثق پیگیری نمایند.

وی با پیش بینی اینکه بررسی ها و تجمیع آرا ظرف دو سه روز آینده به اتمام برسد، افزود: به محض اتمام بررسی ها، نتایج کار به اطلاع مردم خواهد رسید.

با پایان انتخابات شورای شهر کرمانشاه، برخی کاندیداها به نتایج اعلام شده معترض شدند و بازشماری صندوق ها در دستور کار قرار گرفت و در چند مرحله تمام صندوق های اخذ رای بازشماری شد و هم اکنون نتیجه بازشماری در اختیار هیات نظارت استان قرار گرفته است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-21414-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین