پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای کری وزیر خارجه اوباما فاش کرد که رهبران برخی کشورهای منطقه به او و اوباما پیشنهاد می‌کردند ایران را بمباران کند؛

شعارسال: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت «امروز آقای کری وزیر خارجه اوباما فاش کرد که رهبران برخی کشورهای منطقه به من و اوباما پیشنهاد می‌کردند ایران را بمباران کنید؛ چرا که تنها راه حل مسأله هسته‌ای ایران، بمباران است، اولین بار نیست که سعودی ها دیگران را علیه ایران تحریک کرده اند.

رضایی ادامه داد: جنگ هشت ساله صدام نیز به تحریک آل سعود بود، رقص شمشیر ریاض و دلار باران ترامپ و دخترش هم برای ایجاد غائله‌ای جدید علیه ایران تدارک دیده شده بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کینه توزی آل سعود خاطر نشان کرد: آل سعود چهل سال است بغض و کینه خود را علیه ملت ما نشان داده و هر بار هم سرش به سنگ خورده است.

وی در پایان اظهار داشت: اگر از این سر به سنگ خوردن ها عبرت نگرفته، بار دیگر بخواهند نسبت به ایران غلطی بکنند با سر خواهند رفت. »

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 24خرداد1396، کدخبر: 737318: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین