پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
مرکز رشد واحدهای فناور و آزمایشگاه‎های ساها دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد.

شعارسال : امین‌رضا کمالیان رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور و آزمایشگاههای ساها ‌در دانشگاه آزاد زاهدان، اظهار کرد: مجوز راه‌اندازی این مرکز در شهریور ماه از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و وزارت علوم اخذ شده است.

کمالیان افزود: هدف از راه‌اندازی این مرکز رسیدن به فناوری‌های نوین در علوم طبیعی و مواد پیشرفته است این مرکز در فضای 2 هزار متر مربع تجهیز شده ‌که 38 اتاق دارد و 28 اتاق آن برای واحدهای فناور در نظرگرفته شده است.

وی از برگزاری دوره‌های مختلف برای آشنایی با فعالیت‌های مرکز خبر داد و گفت: 12 واحد فناور در این مرکز مستقر هستند که 16 ایده فناورانه دارند و از این تعداد 10 ایده در دست بررسی قرار دارد.

کمالیان بیان کرد: راه‌اندازی این مرکز با استقبال پژوهشگران مواجه شد چرا که این مرکز یکی از نیازهای منطقه بود.

رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 6 آزمایشگاه در مرکز ساها وارد چرخه فعالیت تجاری شده و صنعتی هستند، گفت: بخش آزمایشگاه زمین شناسی شامل کارگاه مکانیک خاک- مکانیک سنگ و کارگاه تهیه مقاطع نازک و صیقلی، آزمایشگاه عمران (سازه) و لابراتوار زبان است که در این زمینه ارتباط و تعامل چشمگیر با ادارات و سازمانها به صورت شایسته برقرار شده و این تعامل منجر به عقد قراردادها و تفاهمنامههای خوبی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار سه شنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 94100100377 : www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین