پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۶۷۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
موسس علی بابا، غول چینی تجارت الکترونیک جهان گفت، ارزش شرکت وی تا سال ۲۰۳۶ میلادی به بیش از ارزش پنجمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد رسید.
شعارسال:به نقل از راشا تودی، جک ما موسس علی بابا، غول چینی تجارت الکترونیک جهان گفت، ارزش شرکت وی تا سال 2036 میلادی به بیش از ارزش پنجمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد رسید. ارزش سهام شرکت علی بابا هم اکنون از اندازه اقتصاد برخی کشورهای بزرگ جهان نظیر ایران، سوئد، لهستان، نروژ و اتریش بزرگتر است.

جک ما در مقر شرکت علی بابا در هانگژو به سرمایه گذاران این شرکت گفت: «اگر شرکتی بتواند به دو میلیارد مصرف کننده خدمات ارائه کند، این یعنی یک سوم کل جمعیت جهان. اگر شرکتی بتواند 100 میلیون فرصت شغلی ایجاد کند، این احتمالا بزرگتر از کاری است که اکثر دولت ها می توانند انجام دهند. اگر شرکتی بتواند در چهارچوب فعالیت خود از 10 میلیون کسب و کار سودده حمایت کند، این نامش یک اقتصاد است.»

علی بابا قصد دارد تا سال 2020 میلادی حجم ناخالص داد و ستد تجاری خود را به یک تریلیون دلار برساند و به شانزدهمین یا هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا یعنی بزرگتر از اقتصاد کشورهایی نظیر ترکیه و عربستان تبدیل شود.

به گفته ما، علی بابا در سال 2036 میلادی بعد از امریکا، چین، اتحادیه اروپا و ژاپن، پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا لقب خواهد گرفت. موسس این غول تجارت الکترونیک جهان گفت، شرکت علی بابا تا کنون 100 میلیون فرصت شغلی ایجاد کرده است.

در سال مالی گذشته که در 31 مارس به پایان رسید، علی بابا در بازار چین حدود 450 میلیون خریدار سالانه فعال داشته است.

این شرکت خانواده ای از کسب و کارهای اینترنت محور مختلف را زیر چتر خود دارد که کاربران آن را قادر می سازد تا در هر کجا از جهان که باشند از طریق علی بابا به خرید و فروش بپردازند. شرکت علی بابا کسب و کارهایی را در زمینه تجارت الکترونیک کالاهای مصرفی، پرداخت آنلاین، بازارهای شرکت به شرکت و محاسبه ابری را توسعه داده و اخیرا شروع به توسعه نرم افزارهای تلفن همراه، سیستم عامل های گوشی های همراه و تلویزیون اینترنتی نموده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 خرداد 96، کدخبر: 1439062، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین