پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیران چهارمحال و بختیاری حق اجرای دستورات غلط هیچ وزیری را ندارند، گفت: اگر مدیری زیر بار این سخنان برود پذیرفته نیست.

شعار سال: قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: تصمیم بر این است که راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد به بخش خصوصی واگذار شود که البته ما هم در این زمینه چند سرمایه‌گذار معرفی کرده‌ایم.

وی این پروژه را یکی از پروژه‌های حیاتی استان دانست و افزود: شروع این پروژه بدون شک سه تا چهار هزار شغل دائمی در استان ایجاد می‌کند از همین‌رو اداره کل راه و شهرسازی باید با جدیت بیشتری موضوع را پیگیری کند و هفتگی به صورت کتبی گزارشی از نحوه پیشرفت کار این پروژه به استانداری اعلام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه احداث آزادراه ایذه ـ لردگان ـ دهدز بیان کرد: مقرر شده این پروژه به صورت 70 به 30 با مشارکت وزارت راه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود که در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطالعات این طرح را که نزدیک به یک سال طول می‌کشد را آغاز کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه پیگیری برای اخذ مجوزات زیست محیطی پالایشگاه زاگرس در حال انجام است، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از نمایندگان استان اصفهان در خصوص روند برخی پروژه‌های چهارمحال و بختیاری در حاشیه زاینده‌رود با بیان اینکه مشکل اجتماعی دارند ممانعت ایجاد می‌کنند باید گفت نماینده حق دخالت در مسائل اجرایی را ندارد چرا که آن‌ها قانون‌گذار هستند.

وی تصریح کرد: اینکه چند نماینده استان اصفهان چنین اقداماتی را انجام می‌دهند در مرحله اول در شان مجلس نیست و در مرحله دوم اگر وزیری هم با عنوان لابی‌گری دستور غلط صادر کند در استان کسی حق اجرای آن را ندارد، این قبیل مسائل مصداق بارز تشویش اذهان عمومی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر مدیری زیر بار این سخنان برود پذیرفته نیست و باید وزیرش را قانع کند چرا که ما کار غلط را نمی‌پذیریم و با این بهانه‌ها سرمایه‌گذاری را در استان متوقف نمی‌کنیم.

سلیمانی به پروژه تولید برق از زباله در استان اشاره کرد و گفت: مسئله ارزیابی زیست محیطی پروژه اکوانرژی حل شده و مقرر شده سرمایه‌گذار این پروژه تعهد محضریمبنی بر رعایت مسائل زیست محیطی به محیط زیست دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 خرداد 96، کد مطلب: 1441040:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
ایحاد برق از زباله نشانه توسعه یک کشور است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین