پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
مسئول امور بین‌الملل معاونت ساماندهی امور جوانان گفت: در راستای تعامل با جوانان ایرانی، آماده پذیرش جوانان چین، ژاپن، اندونزی، مالزی، سنگاپور، ایتالیا، فرانسه، آلمان در ایران هستیم.

شعارسال: روح الله مدبر با اشاره به این نکته که از زمان ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی اقدام جدی در بحث بین الملل حوزه جوانان رخ نداده است، گفت: در ابتدای کار تحقیقی در خصوص اقدامات گذشته و خاک خورده سازمان ملی جوانان در این ارتباطانجام دادیم.

وی با بیان این که در راستای آن چند کشور را برای تعاملات بیشتر جوانانمان با آنهاانتخاب کردیم، افزود: چین، ژاپن، اندونزی، مالزی، سنگاپور، ایتالیا، فرانسه، آلمان و تاجیکستان کشورهایی هستند که در این خصوص برنامه ریزی شده اند و همچنین اعلام کرده ایم که آماده پذیرش جوانان آنهادر ایران هستیم.

مسئول امور بین الملل معاونت ساماندهی امور جوانان با اشاره به این نکته که دولت در تلاش برای بهبود همه جانبه روابط کشور با جامعه جهانی است، گفت: به همین منظور روی کلیدواژه هایی نظیر توریسم جوان که فرصتی برای ارزآوری، تبادل فرهنگی و ایجاد صلح و دوستی است، کار می کنیم.

وی برگزاری هفته های دوستی و برگزاری نمایشگاه های دست آوردهای جوانان و سازمان های مردم نهاد مختلف جوانان کشورها را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که می توان در حاشیه این روابط به آن دست یافت.

مدبر تجربه این گونه سفرهای جوانان ایران با دیگر کشورها را محدود عنوان کرد و افزود: این سفره چندجانبه است و فرصتی بریا گفت و گوی آن ها در همه زمینه ها را فراهم می کند چرا که کسب این تجارب در خصوص هویت اجتماعی و اوقات فراغت بسیار ارزشمند است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 1 دی 1394، کدمطلب: 3007033 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین