پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
استاندار مازندران با اعلام اینکه زراعت چوب به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است، گفت: زمینه حمایت از بخش خصوصی فعال در زمینه زراعت چوب فراهم شود.

شعار سال: ربیع فلاح ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مازندران اظهار کرد: در حوزه جنگل مدیران استانی ضمن استفاده از ظرفیت اعتبار دولتی از جایگاه سازمان‌های مردم نهاد استفاده کند.

وی در ارتباط با از بین رفتن جنگل‌های شمشاد، تصریح کرد: باید از ظرفیت کارشناسان ملی در این زمینه استفاده کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سم‌پاشی در جنگل باید با ملاحظات خاصی همراه باشد، گفت: انتظار است در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شود.

وی اضافه کرد: برای کنترل آفات و اطفاء حریق اعتبارات ملی به مبلغ 30 میلیارد تومان دیده شده است که مدیران استانی باید نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

فلاح یادآور شد: در توسعه زراعت چوب عملکرد متولیان رضایت بخش نیست، با توجه به تنفس جنگل انتظار است که توسعه زراعت چوب مورد حمایت جدی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بخش خصوصی علاقه‌مند به فعالیت در این بخش است، در حال حاضر جنگل به لحاظ بهره‌برداری ممنوع شده است، باید اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در بحث مشارکت مردمی و کنترل آفات آخرین اقدامات مطرح شود، گفت: اقدامات انجام شده در حوزه پارک‌ها چندان مناسب نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 154381:www.shomalnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین