پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از افزایش شش درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون شهری از شنبه هفدهم تیرماه 96 خبر داد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین؛ محمدحسن ایرانخواه با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ کرایه اتوبوس درون شهری با کارت بلیت سه هزار و 750 ریال و بدون کارت پنج هزار ریال بوده است، افزود: این نرخ در سال جاری با کارت به چهار هزار ریال و بدون کارت شش هزار ریال افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از کارت بلیت مزایای مختلفی داشته است که از بین بردن سردرگمی مسافران در رد و بدل کردن کرایه و کاهش زمان جابه‌جایی مسافران از جمله آن‌ها بوده است.

ایرانخواه عنوان کرد: 85 تا 90 درصد شهروندان قزوینی در پرداخت کرایه اتوبوس درون شهری از کارت بلیت استفاده می‌کنند.
این مسؤول با اشاره به اینکه پرداخت کرایه نقدی اتوبوس درون شهری موجب می‌شد که هزینه‌های واقعی وارد سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نشود، مطرح کرد: پرداخت این کرایه با کارت بلیت موجب شده تا این هزینه‌ها واقعی‌تر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان قزوین، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کد مطلب: 964-5890-5:www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین