پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
مسئول اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: كميسيون رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای موضوع ماده 11، طی سه ماهه اول سال جاری برگزار و به تخلفات 26 راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان رسيدگي، تصمیمات لازم اتخاذ و احكام مربوطه صادر شد.

شعار سالعفت رضائی اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری، یک جلسه کمیسیون ماده 11 استانی برگزار و طی آن به تخلفات 26 راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان رسيدگي شد.

وی درخصوص آراي صادره در اين جلسه بیان کرد: با توجه به اختیارات تفویض شده به استان، برای رانندگانی که دارای تخلف حمل‌ونقلی بوده‌اند، تعلیق یک و دو ماهه کارت هوشمند رانندگان در نظر گرفته و آراء مربوطه ابلاغ شد.

مسئول اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در خصوص تخلفات انجام شده در بخش رانندگان تصریح کرد: تخلف جابجایی بار بدون بارنامه، عدم مهار بار مناسب، دراختیار گذاشتن وسیله ‌نقلیه به شخص فاقد صلاحیت و حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو، از جمله تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری بوده است.

رضائی با تأکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و رضایت آنان، افزود: این اداره‌کل، بر فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل جاده‌ای برون شهری، نظارت مستمر دارد لذا سامانه پیامکی 300056141 به عنوان راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد شد تا بتوانیم نظرات، پیشنهادات و شکایات افراد را دریافت و به آن‌ها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 10 هزار و 127 راننده در بخش حمل‌ونقل کالا و مسافر داخلی و بین‌المللی استان فعال هستند، یادآور شد: درصد بسیار کمی از آنان مشمول تعریف تخلف از مقررات و قوانین می‌شوند و به لحاظ نظم کاری و رعایت مقررات، درصد نسبی تخلفات در استان پایین است.

گفتنی است؛ تخلفات مربوط به رانندگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری در کمیسیون ماده 11 دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون‌شهری با حضور مدیرکل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، نماینده صنف مربوطه و مسئول اداره حقوقی بررسی و احکام مربوطه صادر می‌شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 تیر 1394، کد مطلب: 964-2284-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین