پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در اجرای طرح ویژه کنترل ترافیک در ایلام ۴۰ گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان ایلام مستقر می‌شود.

شعار سال: رضا همتی‌زاده در حاشیه برگزاری رزمایش طرح تابستانه جاده‌ای یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان اظهار داشت: رزمایش ترافیکی طرح تابستانی پلیس راه ایلام اجرا شد.

وی گفت: با اتمام ماه مبارک رمضان طرح ویژه کنترل ترافیک در ایلام با اجرای رزمایش مشترک واحدهای امداد و نجات، راهداری و پلیس راه آغازشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: با هدف ایجاد نظم و آرامش و ایمنی در ترددها و رسیدگی به موقع حوادث جاده‌ای طرح ویژه کنترل ترافیک تابستانی از پنجم تیرماه تا آغاز سال تحصیلی جدید سال جاری در محورهای مواصلاتی برقرار می‌شود.

وی افزود: توسط پلیس راه استان بیش از 40 گشت محسوس و غیرمحسوس به جاده‌های استان اعزام شدند و نقاط پرحادثه و مستعد برای حادثه پوشش انتظامی ترافیکی لازم را انجام خواهند داشت.

همتی‌زاده با بیان اینکه در این راستا از نیروهای کمکی نیز برای افزایش پوشش و نظارت ترافیکی بهره‌گیری خواهد شد ادامه داد: همچنین از ظرفیت تجهیزات الکترونیک ثبت تخلفات رانندگی به صورت اتوماتیک و بازرسان غیرمحسوس مردمی هم برای کنترل و نظارت همگانی در این طرح استفاده خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را از بیشترین عوامل تصادفات جاده‌ای در استان عنوان کرد و گفت: پلیس با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1448003:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین