پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
روزنامه نیویورک تایمز جزئیات ملاقات دونالد ترامپ جونیور و جرد کوشنر با یک وکیل شناخته شده روس را منتشر کرد.

شعارسال: به نقل از رویترز، روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته (شنبه) در یک افشاگری جدید درباره ارتباط تیم ترامپ و روسیه نوشت: «دونالد ترامپ جونیوز»، فرزند ارشد دونالد ترامپ و «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد وی، سال گذشته میلادی اندکی پس از آنکه ترامپ از سوی جمهوری‌خواهان به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 معرفی شد، با یک وکیل روس ملاقات کردند.

این ملاقات در تاریخ 9 ژوئن 2016 در برج ترامپ در منهتن نیویورک برگزار شد و نخستین دیدار خصوصی اعضای اصلی دولت دونالد ترامپ و یک مقام روس محسوب می‌شود.

دونالد ترامپ جونیور در بیانیه ای صحت برگزاری این ملاقات را تأیید کرد و گفت: «این یک ملاقات کوتاه برای آشنایی بود که بیشتر بر موضوع فرزندخواندگی تأکید داشت. من همچنین از جرد کوشنر و پال منافورت، مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ درخواست کردم در این ملاقات حضور داشته باشند.»

وکیل کوشنر نیز در این خصوص گفت: جرد کوشنر به مدت کوتاهی در این ملاقات حضور داشت. وی در دوره پیش و پس از انتخابات روزانه 100 تماس تلفنی و نشست با مقامات و نمایندگان 20 کشور مختلف برگزار کرده است.

جرد کوشنر هم اعلام کرد: این ملاقات فقط برای گفتگو در خصوص ارائه برنامه هایی برای کمک به اینکه آمریکایی ها بتوانند کودکان روس را به فرزندخواندگی قبول کنند، تشکیل شده بود. از من خواسته شد در این ملاقات شرکت کنم؛ اما من نام دقیق شخصی که قرار بود با وی ملاقات کنم را نمی دانستم.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: «این وکیل روس که «ناتالیا وسلنیتسکایا» نام دارد بخاطر مخالفت با یکی از قوانین آمریکا که روسهای مظنون به نقض حقوق بشر را در فهرست سیاه قرار می دهد، شناخته شده است. این قانون پس از تصویب، خشم ولادیمیر پوتین را هم برانگیخت به گونه ای که وی این اقدام آمریکا را با متوقف کردن روند پذیرش کودکان روس از سوی آمریکایی‌ها تلافی کرد.»

گزارش نیویورک تایمز یک روز پس از ملاقات ترامپ و پوتین در اجلاس گروه 20 در آلمان منتشر شده است.

همچنین این گزارش درست در زمانی به افشای ملاقات پسر و داماد ترامپ با این وکیل روس پرداخته است که کنگره و اف‌بی‌آی به طور همزمان در حال تحقیق درباره ارتباط تیم ترامپ و روسیه هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 18تیر1396، کدخبر: 6158047: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین