پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین (معلولان شیراز) گفت: برای تامین صندلی چرخدار برای کودکان معلول، کمپینی برای جمع آوری درهای پلاسیتکی بطری در شیراز راه اندازی شده است.

شعارسال : عباس عباسی، روز شنبه افزود: کمپین جمع آوری درهای پلاستیکی بطری نوشابه، دوغ و سایر نوشیدنی ها با هدف حفظ محیط زیست و جمع آوری پسماند و بازگشت مواد ضایعاتی به چرخه تولید و انجام کاری خیرخواهانه برای تامین هزینه ساخت ویلچر برای کودکان معلول و نیازمند راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: این اقدام به طور خودجوش و مردمی و با استفاده از تمام ظرفیت های اجتماعی انجام شده وهمشهریان شیرازی می توانند با جمع آوری در بطری ها و تحویل آن به ما و یا با اطلاع رسانی به دوستان و آشنایان خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

نایب رییس شورای هماهنگی تشکل های مردم نهاد معلولان فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه درهای پلاستیکی بطری حجم کمی دارد و نقل و انتقال آن ساده تر از سایر مواد بازیافتی است تمام مردم حتی کودکان و نوجوانان نیز می توانند در این مورد ما را یاری دهند.

وی ادامه داد: جنس درها از پلی اتیلن است که کارآیی زیادی در صنعت پلاستیک دارد و کارخانه ها استقبال خوبی برای خرید این نوع مواد دارند.

عباسی گفت: مبالغ حاصله از فروش این درها صرف خرید صندلی چرخدار برای کودکانی که دچار معلولیت

هستند و از طریق بهزیستی به این موسسه معرفی خواهند شد، می شود.

رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین (معلولان شیراز) اظهار کرد: اولین ویلچر خریداری شده از محل فروش در بطری های نوشابه همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در مراسمی که در این هیات برگزار می شود به یک کودک معلول اهدا می شود.

وی افزود: به زودی و با تشکیل گروه هایی در سایر شهرستان های استان فارس این طرح در سایر شهرستان ها نیز اجرا خواهد شد.

او گفت: تمام شهروندانی که مایل به شرکت در این طرح هستند می توانند برای اطلاع از مراکز تحویل گیرنده در بطری به نشانی شیراز خیابان احمدی جنوبی نبش کوچه 11هیات فرهنگی مذهبی الصابرین (معلولان شیراز) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن37397396-071 تماس بگیرند.

عباسی، همچنین از تمام رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس درخواست کرد برای اطلاع رسانی لازم برای اجرای این طرح همکاری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار شنبه 05 دی 1394 ، کد مطلب : ( 5068280)81894728 : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
این یه ابتکار جالب و کاملا مبتنی بر روح انسان دوستانه و همیاری جمعیه
نظیر همون دستوراتی که اسلام به ما درقبال اطرافبانمون داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین