پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
مجلس به بانک مرکزی مأموریت داد تا مشکل سپرده‌گذاران در مؤسسات مالی و اعتباری را در اسرع وقت حل کند.

شعارسال: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 20 تیر) پارلمان در تشریح جلسه غیرعلنی مجلس گفت: در ابتدای جلسه غیرعلنی آقای پزشکیان که از طرف مجلس مأمور شده بود تا موضوع مؤسسات اعتباری را پیگیری کند، گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه این جلسه آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز گزارشی درباره اقدامات انجام‌شده از سوی بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده‌گذاران ارائه کرد و نمایندگان نیز توضیحات و راهکارهایی برای حل مشکل ارائه کردند.

رئیس مجلس با بیان اینکه در مجموع نظر مجلس این بود که بانک مرکزی باید در اسرع وقت مشکل سپرده‌گذاران را به‌نحو عام حل کند، اظهار داشت: مجموع جلسه این بود که اگر بانک مرکزی نیازمند کمک بخش‌های دیگر کشور از جمله مجلس باشد ما به بانک مرکزی کمک می‌کنیم و قرار شد ظرف هفته آینده گزارشی از اقدامات ارائه دهند و یا اینکه اگر خودشان می‌توانند در دولت این مسئله را حل کنند به‌نحوی باشد که نگرانی همه کسانی که در این مؤسسات اعتباری سرمایه‌گذاری کرده‌اند رفع شود.

لاریجانی تصریح کرد: در ادامه جلسه از بانک مرکزی خواستیم که در جلسه‌ای این موضوع را مطرح کنند و پیشنهادی نیز در اینجا مطرح شد که اگر به این نحو عمل شود، می‌توانند رافع مشکل باشند و دغدغه‌های مردم را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت تا هفته آینده این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم که به سرانجام برسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20تیر1396، کدخبر: 1461413: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
مسئله ساده قابل حل، داره تبدیل به عامل نارضایتی مردم می شه.آقای سیف باید پاسخگو باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
اگر جلسه محرمانه است که جزییات منتشر نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین