پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس با رئیس کل بانک مرکزی برای موضوع موسسات مالی به ویژه آرمان جلسه ای را برگزار کردند.

شعار سال: همایون یوسفی اظهار کرد: دوشنبه با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مشارکت سایر نمایندگان خوزستان جلسه ای برای حل موضوع موسسات مالی ـ اعتباری به طور خاص موسسه آرمان برگزار کردیم.

وی افزود: سیف در جلسه دوشنبه اعلام کرد طبق هماهنگی با سهامداران موسسه آرمان، وزیر اقتصاد و سایر مسئولان بانک مرکزی کار مردم در حال پیگیری است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: به صورت مستمر و مداوم همراه با سایر نمایندگان استان خوزستان تمام وقت در حال پیگیری هستیم و به مردم این اطمینان را می دهیم که از مشکلات آنها غافل نشده ایم.

یوسفی با تأکید بر اینکه به شدت پیگیر حل مشکلات پیش آمده در موسسه آرمان برای تحقق خواسته شهروندانی که در این مؤسسه صاحب سپرده هستند، یادآور شد: حال تمام مردمی که سپرده های آنها نزد موسسه مانده را درک می کنیم و تا به سرانجام رسیدن این مسئله از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 تیر 1396، کد مطلب: 4028001:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین