پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
استاندار قزوین ضمن رد هرگونه وابستگی موسسه آرمان البرز ایرانیان به وی گفت: هرکسی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و تمامی این افتراها و تهمت ها از مجاری قانونی پیگیری می شود.

شعارسال: فریدون همتی در پاسخ به سوالی درخصوص فضاسازی جمعی از سپرده گذاران موسسه آرمان البرز ایرانیان افزود: موسسه آرمان (البرز ایرانیان) هیچ ارتباطی به بنده ندارد و من جز یک شغل دولتی از ابتدای شروع خدمت تاکنون در هیچ جا نه عضو هیات مدیره بوده ام و نه سهام داشته ام و حتی در بورس کشور نیز سهامی ندارم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در جریان تجمع برخی از سپرده گذاران این مجموعه که با ورود و تحریک برخی افراد با اغراض شخصی و سیاسی صورت گرفته است به دلیل وجود رابطه فامیلی (سببی) یکی از مدیران این مجموعه با بنده برای ایجاد فشار با توجه به موقعیت اینجانب و به منظور تخریب، عده ای دست به تهمت و افترا می زنند.

استاندار قزوین گفت:قطعا این تهمت ها و افتراها از طریق مجاری قانونی و قضایی پیگیری و اقدام لازم انجام خواهد شد و در ضمن مطابق قانون و شرع مقدس هر کس باید پاسخگوی عمل خود باشد نه دیگران.

وی اظهار کرد: این شکل از برخورد و بی تقوایی برخی افراد، انسان را یاد آن شعر و ضرب المثل معروف می اندازد که:

گنه کرد در بلخ آهنگری

به شوشتر زدند گردن مسگری!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4خرداد1396، کدخبر: 82544122: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین