پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
رئیس هیئت‌مدیره تاچ سی از آغاز به کار اپلیکیشن اینترنتی رزرو تاکسی در یزد خبر داد.

شعار سال: احسان صفار خراسانی رئیس هیئت‌مدیره تاچ سی با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد در یونسکو و رویکرد جدید این سامانه درزمینه ارائه خدمات گردشگری با عنوان «تاچ سی گردی» که اخیراً آغازشده است اعلام کرد تاچ سی برنامه‌های ویژه‌ای برای یزد در نظر دارد.

صفار خراسانی افزود: تاچ سی یک شرکت حمل‌ونقل و دانش‌بنیان است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس‌های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس‌های خود ارائه می‌داد. از قابلیت‌های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو هست که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می‌کند.

شهاب سرهنگی مدیرعامل تاچ سی نیز اعلام کرد اخیراً سرویس جدید تاچ سی پیک با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه می‌کند.

سرهنگی ابراز امیدواری کرد به‌زودی سرویس تاچ سی پیک نیز علاوه بر سردیس سواری در شهر یزد فعال شود، او همچنین افزود: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تاچ سی روش‌های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان هست؛ چراکه آموزش و آماده‌سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام‌های موردنیاز حدود 10 روز طول می‌کشد و تاچ سی به‌هیچ‌عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمی‌کند.

حسینی پور مدیر استان یزد تاچ سی به قیمت‌های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی در یزد اشاره کرد و افزود: این شرکت با حدود 30 درصد کاهش قیمت نسبت به آژانس‌های تاکسی‌تلفنی خدمات خود را ارائه می‌کند و در ادامه مراسم از هفته رایگان تاچ سی در این شهر خبر داد و اعلام کرد: به مناسبت شروع به کار تاچ سی در یزد از دوشنبه نه مردادماه تا پایان هفته کلیه سفرها در شهر یزد با کد تخفیف که در شبکه‌های اجتماعی تاچ سی اعلام می‌گردد رایگان انجام می‌شود.

فعالیت تاکسی اینترنتی تاچ سی تابستان گذشته در مشهد آغاز شد و از پنجشنبه در شهر یزد آماده ارائه خدمات به شهروندان یزدی است و تاچ سی تلاش دارد شهرهای تحت پوشش خود را افزایش داده و خدمات خود را در همه شهرهای ایران ارائه کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۵۰۵۰۰۰۴۰۶:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین