پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی قانون درباره کنسرت ها را تصویب کرده و مرجع صدور مجوز برای کنسرت ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هر نهادی پس از صدور مجوز، کنسرت را لغو کند؛ اقدامش غیر قانونی است.
شعارسال: نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی قانون درباره کنسرت ها را تصویب کرده و مرجع صدور مجوز برای کنسرت ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هر نهادی پس از صدور مجوز، کنسرت را لغو کند؛ اقدامش غیر قانونی است.

محمد کاظمی نماینده ملایر درباره لغو زنجیره ای کنسرت ها در برخی از شهرها اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم از قوه قضائیه می خواهم که قانون را درباره کنسرت ها اجرا کند .

وی افزود: صدور مجوز برای کنسرت ها در سراسر کشور برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و زمانی که مجوز توسط این وزارتخانه صادرشد؛ لغو آن توسط هر نهادی غیر قانونی است .

نایب رئیس کمیسسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار همه ما درباره مسائل کشور تبعیت از قانون است زیرا اگر متولی حرمت امامزاده را نگاه ندارد؛ سنگ روی سنگ بند نمی شود .

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نیز باید در مورد کنسرت ها به مجوزها توجه کند و نیروی انتظامی مانع از برهم خوردن این کنسرت ها باشد .

کاظمی گفت: مجلس در مورد مجوز کنسرت ها، قانون لازم را تصویب کرده است و دیگر احتیاجی به توضیح بیشتر در این باره نیست. بر اساس قانون مصوب، صدور مجوز لازم برای برگزاری کنسرت ها در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که وزارتخانه ای متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است، باشد. این وزارتخانه پس بررسی های لازم مجوز را صادر می کند و مجلس در این زمینه کار خود را انجام داده است و نمی توان هر روز قانونی برای اجرای قانون دیگر وضع کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1396، کدخبر: 648258، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین