پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
جواد زنجانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اردبیل در بحث پیشگیری از اعتیاد سازمان های متولی اقدامات خوبی انجام داده اند بطوریکه سازمان بهزیستی در برخی مدارس در بحث آگاه سازی ورود پیدا کرده که این موضوع عزم همگانی را می خواهد.

شعار سال: به گفته فرماندار اردبیل، در راستای تربیت نسل جوان و فرهیخته در فضاهای آموزشی امری لازم و ضروری است که در جامعه باید به آن بصورت علمی و برنامه ریزی شده پرداخت شود.

وی یادآور شد: سازمان های مردم نهاد و انجمن‌ های پیشگیری از اعتیاد نیز با همکاری دستگاه‌ های اجرایی شهرستان با هدف پیشگیری از اعتیاد و ارائه راهکارها برای مقابله با آسیب ‌های اجتماعی راه‌ اندازی شده که به دنبال توسعه آنها هستیم.

زنجانی پیشگیری از اعتیاد برگزاری نمایشگاه‌ هایی با محوریت ارائه راهکارها در مقابل بیماری اعتیاد را از برنامه های دیگر فرمانداری اردبیل اعلام کرد و گفت: در سال جاری اعتبارات مجموعه های فرهنگی دو برابر و یک میلیارد ریال نیز برای مراکز ترک اعتیاد اختصاص یافته است بطوریکه انتظار می رود در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر موثر واقع شود.

در ادامه بهنام بهشتی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند بستر سازی فرهنگی و اجتماعی است، یادآور شد: نقش سازمان‌‌ها و مراکز دولتی، نحوه جذب مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی، اجتماعی شدن صیانت و کارآفرینی، درمان، کاهش آسیب و حمایت‌‌های اجتماعی را از اهداف اصلی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به توسعه مشارکت‌‌های مردمی گفت: در استان 45 سازمان مردم ‌نهاد در راستای کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فعال است بطوریکه این سازمان ها می توانند در بحث آگاهی سازی و کاهش آسیب های اجتماعی موفق عمل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان اردبیل) ، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 965-2490-5:www.ardabil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین