پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
مدیرکل امورعشایری خراسان جنوبی گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری عشایر خراسان جنوبی بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال فرآورده دامی تولید کردند.

شعارسال: غلامرضا قوسی  بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن فرآورده دامی توسط عشایر خراسان جنوبی تولید شده است.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این فرآورده ها بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این تولیدات شامل ۹ هزار و ۵۰۰ تن شیر و فرآورده های لبنی، ۳۲۰ تن کرک و پشم و هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز بوده است.

مدیرکل امورعشایری خراسان جنوبی بیان کرد: تولیدات عشایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امید است با توجه به اجرای طرح های تولیدی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در راستای پروار بندی و تولید گوشت قرمز، تا پایان سال از نظر ارزشی تولیدات عشایر استان قریب به۱۰ درصد رشد داشته باشد.

قوسی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای عشایر خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر ایل راه عشایری مرمت و موج تراشی شده است.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی چهار ماهه نخست سال جاری ۳۷ هزار متر مکعب آب شرب انسان و دام با هزینه ای برابر ۳۲۰ میلیون تومان برای عشایر استان حمل شده است.

قوسی بیان کرد: این مقدار آب توسط ۱۵ دستگاه تانکر دولتی و هشت دستگاه تانکر بخش خصوصی حمل شده و بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری از این خدمات بهره مند شده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار16مرداد1396، کدخبر: 4052072 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین