پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: با وجودی که کابینه پیشنهادی رییس جمهور نظر اصلاح‌طلبان را تأمین نکرده است، اما این جناح سیاسی در هر شرایطی از حسن روحانی حمایت می‌کند.

شعار سال: سید علی نکویی در خصوص وزرای پیشنهادی روحانی برای کابینه دوازدهم، اظهار کرد: این وزرای پیشنهادی نظر اصلاح‌طلبان را تأمین نکرده است هر چند که اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند در هر شرایط از روحانی حمایت می‌کنند. به هر حال انتظار داشتیم نیروهای اصلاح‌طلب بیشتری در کابینه وجود داشته باشند.

وی افزود: همان‌طور که گفتیم اصلاح‌طلبان در هر شرایطی از حسن روحانی حمایت می‌کنند چون به هر حال شرایط و محدودیت‌های رییس جمهور را می‌دانند ولی در عین حال انتظارشان از کابینه یک کابینه متفاوت است.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: نمی‌توان گفت چند درصد از کابینه پیشنهادی اصلاح‌طلب هستند. انتظار بیشتری بود اما مشکلات و محدودیت‌های روحانی را همه می‌دانند و به هر حال باید وزرایی به مجلس معرفی شوند که رأی اعتماد هم بگیرند منتها توقع اصلاح‌طلبان برآورده نشده است.

نکویی تصریح کرد: نباید کابینه را درصد بندی یا تقسیم‌بندی کنیم که مثلاً چند درصد اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستند. هر وزیری که رأی اعتماد آورد باید مورد حمایت قرار بگیرد. این تقسیم بندی‌ها صحیح نیست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کابینه پیشنهادی رییس جمهور در مقایسه با کابینه قبلی بهتر است و رأی بیشتری از مجلس می‌گیرند. امیدواریم که مجلس با دقت بحث رأی اعتماد را دنبال کند تا یک کابینه قوی داشته باشیم و مردم از خدمات آن منتفع شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 965-2492-5:www.isfahan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین