پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
با حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، دکتر عیسی کلانتری به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد .

شعارسال: در حکم رییس جمهور خطاب به دکتر عیسی کلانتری آمده است : به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب می‌شوید.
توفیق شما را در خدمت به کشور و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

گفتنی است ، دکتر عیسی کلانتری در دولت یازدهم، مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست و دبیر ستاد احیاء دریاچه ارومیه بوده است.
عیسی کلانتری متولد ۱۳۳۱ در مرند و دارای مدرک دکترای فیزیولوژی و بیوشیمی محصولات زراعی از دانشگاه ایالتی آیوا آمریکا می باشد . وی همچنین دارای لیسانس زراعت گرایش اصلاح نباتات از دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه و فوق لیسانس فیزیولوژی زراعی از دانشگاه نبراسکا در آمریکا است.

او همچنین در دولت های اول و دوم آیت الله هاشمی رفسنجانی وزیر کشاورزی بود . وی از سال ۱۳۸۱ با تشکیل خانه کشاورز به عنوان یک نهاد صنفی بخش کشاورزی، دبیرکل آن شده و تا کنون در این سمت فعالیت می‌کند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 22 مرداد 96، کد خبر: 220994، www.salamatnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین