پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
مهدی جمالی نژاد ظهر امروز و بعد از ارائه برنامه خود در جمع منتخبان شورای پنجم شهر اصفهان، از نامزدی شهرداری اصفهان انصراف داد.

شعار سال: از اواخر هفته گذشته منتخبان شورای پنجم شهر اصفهان کار بررسی صلاحیت نامزدهای شهرداری اصفهان را با برگزاری جلسات غیرعلنی آغاز کردند که طی حدود 10 روز گذشته از میان هشت گزینه پیشنهادی، چهار نفر انصراف را بر ادامه مسیر ترجیح دادند.

نخستین انصراف از سوی محمدعلی جوادی، شهردار اسبق اصفهان بود که با هدف خدمت در پست های ملی و نیز مسائل شخصی از قرار گرفتن در چرخه رقابت ها خود را خارج کرد و راهی تهران شد.

نامزد بعدی که بعد از حضور در جلسه با منتخبان او نیز رفتن را بر ماندن ترجیح داد، حجت الله میرزائی، معاون وزیر کار بود.

محمود حسینی، استاندار سابق اصفهان دیگر گزینه ای بود که با انصراف خود تعداد کاندیداهای شهرداری اصفهان را به 5 نفر رساند که البته در نهایت امروز نیز یکی از گزینه های میانه روز یعنی مهدی جمالی نژاد که شهردار کنونی اصفهان نیز هست از نامزدی برای شهرداری اصفهان انصراف خود را اعلام کرد.

مهدی جمالی نژاد که پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با منتخبان شورای پنجم حاضر شده بود، بعد از ارائه برنامه خود، چرخش مدیریت در شهر اصفهان را دلیل رفتن خود عنوان کرد و از نامزدی شهرداری کلانشهر اصفهان انصراف داد.

او اعلام کرد: توان و انرژی لازم برای ادامه خدمت دارد اما چرخش مدیران را ضروری می داند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیتر شهر ، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب:49462، www.titreshahr.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین