پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در اثر بارندگی‌های دو روز گذشته در استان راه خاکی ۲۰ روستا تخریب شد، گفت: در اثر بارندگی‌های دو روز گذشته ۱۰ میلیارد تومان خسارت به خراسان جنوبی وارد شد.

شعار سال: سید ابوالحسن میرجلیلیاظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در چند روز گذشته شاهد بارش رحمت الهی بودند که این بارندگی‌ها در برخی از نقاط استان سبب بروز خساراتی شد.

وی با بیان اینکه در اثر بارندگی‌ها خساراتی بر محورهای مواصلاتی، باغات، تأسیسات زیربنایی، روستاها و ایل راه‌های عشایری وارد شد، افزود: بیشترین خسارات بارندگی‌ها در دو روز اخیر در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌ها جاده خاکی 20 روستای استان را تخریب کرد،گفت: بارندگی‌های دو روز گذشته 800 کیلومتر جاده خاکی خراسان جنوبی را تخریب کرد.

میرجلیلی با بیان اینکه خوشبختانه تلفات جانی در این بارندگی‌ها نداشتیم، افزود: با توجه به خشکسالی‌های 17 ساله در خراسان جنوبی که سبب شده بود پوشش گیاهی منطقه از بین برود و در این راستا نفوذ پذیذی خاک کمتر می‌شود به گونه‌ای که با بارندگی سیل جاری شده و با اطلاع‌رسانی‌هایی که از قبل شده بود، اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنيم،تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب 962590: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین