پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «بهاره کشفی» را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید منصوب کرد.

شعار سال: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی با اشاره به رویکرد رئیس محترم جمهور در جهت استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر، «بهاره کشفی» را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. در بخشی از متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:

«سرکار خانم بهاره کشفی

بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، سرکار عالی را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند».

بهاره کشفی فرزند شهید، دارای فوق لیسانس حقوق بوده و در حال اتمام دوره دکتری در رشته حقوق بین الملل است. وی پیش از این به عنوان مشاور و مدیر امور حقوقی در سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به فعالیت بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 مرداد 96، کدمطلب:1497887، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین