پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت شاهد کاهش چشمگیر پرداختی مردم در مراکز درمانی هستیم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

شعار سال: محمد فرهادی صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح مرکز درمانی روستای تیغاب از توابع شهرستان قاینات اظهار داشت: در سایه طرح تحول سلامت شاهد کاهش چشمگیر پرداختی مردم در مراکز درمانی هستیم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: امروزه در دور افتاده‌ترین مناطق و روستاها نیز خدمات بهداشتیدرمانی توسط حوزه بهداشت و درمان با استقرار پزشک، امکانات درمانی ، دارویی و غیره به بیماران ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بیمارانی که نیاز به خدماتی مانند جراحی، بستری و غیره داشته باشند نیز به مراکز درمانی شهرستان‌ها و مراکز استان ارجاع می‌شوند.

فرهادی افزود: امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت مرکز درمانی روستای تیغاب از توابع شهرستان قاینات در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای 500 متر و اعتباری بالغ بر 763 میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت احداث شد.

وی بیا کرد: این مرکز درمانی شامل پزشک، ماما، دندانپزشک، داروخانه و غیره استو از خدمات این مرکز نه روستا با هزار و 96 خانوار با جمعیت سه هزار و 927 نفر بهره‌مند می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 شهریور 96، کد مطلب: 1501999:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین