پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
طرفداران حجت الاسلام رئیسی در شبکه های اجتماعی با انتشار پست‌هایی از حضور وی در مناطق محروم با کنایه به مخالفان می نویسند: امان از تبلیغات رئیسی که بعد از انتخابات هم ادامه دارد!

شعارسال: از ششم اردیبهشت ماه سال جاری که اسامی نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شد، تکاپوی شش نامزد برای اینکه در ایام قانونی تبلیغات بتوانند با برنامه‌هایی دقیق و متقن در بین مردم حاضر شوند، شدت گرفت و این رفت و آمدها، سخنرانی‌ها، میتینگ‌ها، برنامه‌های صوتی و تصویری و مجازی تبلیغات از صبح هشتم اردیبهشت به اوج خود رسید.

هشتم تا 27 اردیبهشت ماه زمان طلایی برای نمایش برنامه های نامزدهای انتخابی برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بود، هر چند که این ایام خالی از حواشی جنجال‌برانگیز نبود اما هر چه بود همه هیاهوها در صبح 28 اردیبهشت ماه خاموش شد و همه مردم در انتظار روز رای‌گیری برای انتخاب رئیس جمهور دوازدهم بودند.

سرانجام با پایان گرفتن زمان رای‌گیری و شمارش آرا، حسن روحانی عنوان دوازدهمین رئیس جمهور ایران را از آن خود کرد. با انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری هر یک به کار و تلاشی که پیش از ورود به عرصه انتخابات داشتند بازگشتند، جهانگیری به بدنه دولت دوادزهم پیوست، قالیباف پس از تحویل دادن شهرداری تهران راهی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد و رئیسی نیز به ادامه فعالیت‌هایش در آستان قدس رضوی پرداخت، البته میرسلیم نیز به عنوان عضو حقیقی به مجمع تشخیص پیوست و هاشمی طبا نیز در ادامه فعالیت های دانشگاهی‌اش قدم بر می‌دارد.

اما در این بین سیدابراهیم رئیسی به واسطه تصدی تولیت آستان قدس رضوی و اختیاراتی که این آستان برای محرومیت‌زدایی و انجام فعالیت‌های فرهنگی دارد به یکی از چهره‌های فعال در بین دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در این روزها تبدیل شده است که این مووضع با واکنش هایی همراه شده است.

اما در میان این واکنش ها برخی پست هایی که طرفداران حجت الاسلام رئیسی در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند جالب توجه است، آنها با نشان دادن تصاویر تولیت آستان قدس رضوی از حضور وی در مناطق محروم می نویسند: امان از تبلیغات رئیسی که بعد از انتخابات همچنان ادامه دارد! ؛ موضوعی که به صورت غیرمستقیم مخالفان این نامزد انتخاباتی را نشانه می‌رود و به آنها می‌گوید اقدامات وی تبلیغاتی نبوده است.





سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9شهریور1396، کدخبر: 6225104: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین