پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
مدير صندوق بازنشستگي استان همدان از افتتاح خانه امید برای بازنشستگاه در شهرستان‌های همدان و نهاوند در سال آینده خبر داد .

شعار سال: غلامرضا سیفی با بیان اینکه کلنگ ساخت خانه امید شهرستان همدان 21 بهمن 95 زده شده است، افزود: ساختمان کلیه خانه‌های امید در سراسر کشور در یک طبقه ساخته می‌شود اما بر اساس پیگیری‌های انجام شده ساختمان این بنا در همدان در قالب سه طبقه احداث خواهد شد و این مهم خود باعث تأخیر در آغاز پروژه شد .

وی با بیان اینکه نقشه خانه امید همدان برای ساخت این پروژه آماده است، اضافه کرد: مساحت این مرکز فرهنگی، آموزشی 500 مترمربع در هر طبقه است که با صرف اعتبار حدود 10 میلیارد ریال در تابستان سال آینده در محل باغ ایرانی به بهره‌برداری خواهد رسید .

سیفی با اشاره به اینکه ساخت خانه امید در سطح شهرستان‌ها منوط بر تعداد افراد بازنشسته و سالخورده آن مناطق است، عنوان کرد: شهرستان‌هایی در ساخت خانه امید در اولویت خواهند بود که حداقل دارای دو هزار و 500 بازنشسته باشند.

وی با اشاره به وجود 31 هزار بازنشسته در استان گفت: بییشترین آمار افراد بازنشسته و افراد سالخورده متعلق به شهرستان همدان است که پس از افتتاح خانه امید ملایر به دنبال آن هستیم تا این مراکز را در سایر شهرستان‌ها نیز بنا کنیم بنابراین در این راستا شهرستان بعدی، نهاوند است .

سیفی با بیان اینکه کار‌های مقدماتی ساخت سومین خانه امید استان همدان در شهرستان نهاوند انجام شده است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود خانه امید نهاوند نیز در زیر بنای 700 مترمربع در قالب یک طبقه سال آینده به بهره‌برداری برسد و ساخت خانه امید شهرستان تویسرکان در اولویت بعدی صندوق بازنشستگي استان قرار دارد .

وی عنوان کرد: بازنشستگان و سالخوردگان هر جامعه‌ای گنجینه‌های ارزشمندی از تجربیات بکر و نو هستند بنابراین این فعالیت‌ها و کار‌ها در راستای تکریم مقام و جایگاه والای آن ها و ایجاد محیطی شاد و آرام در راستای تأمین سلامت جسم و روح آن ها است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 966-2894-5 ،www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین