پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر پاکستان، از دو کشور هند و پاکستان خواست تا علی رغم موانع موجود، روند مذاکرات را همچنان ادامه دهند.

شعارسال: به دنبال حمله تروریستی به فرودگاه «پتان کوت» هند و تنش هایی که بین هند و پاکستان در این زمینه بوجود آمد و با توجه به نزدیک بودن موعد مذاکرات هند و پاکستان برای رفع درگیری ها بر سرخطوط مرزی کشمیر و برقراری صلح بین دو کشور، «جان کری» وزیر امورخارجه آمریکا،شب گذشته طی تماس تلفنی با «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان، از دو کشور خواست که علی رغم موانع موجود روند مذاکرات را ادامه دهند.

وی افزود: روابط پایدار هند و پاکستان برای برقرای ثبات در منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نواز شریف نیز ضمن اظهار اطمیناناز برگزاری این مذاکرات بیان کرد کهپیگیری تحقیقات لازم در جهت شناسایی عاملان حمله به فرودگاه پتان کوت هند در دست انجام است و برای تکمیل این روند لازم است که هندوستان نیز مستندات لازم را در اختیار اسلام آباد قرار دهد.

لازم بهذکر است که بر اثر حمله افراد ناشناس به پایگاه نیروی هوایی هند در «پتان کوت» منطقه مرزی این کشور با پاکستان در روزهای گذشته ۷ نظامی هندی و ۶ تروریست کشته شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 20 دی 1394، کدمطلب: 3021000 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین